Pietro Filipi mění majitele, 80 procent módní značky získal investor Mička

  6:48aktualizováno  6:48
Společnost C2H českého investora Michala Mičky koupila 80 procent české módní značky Pietro Filipi od zakladatele firmy Petra Hendrycha. Investice za několik desítek milionů korun je podle firmy určena hlavně na zvýšení kvality produktů, aby byla značka konkurenceschopnější.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Profimedia.cz

Mička se zároveň posouvá do pozice výkonného ředitele Pietro Filipi a bude řídit veškeré dění ve společnosti. „Chceme posunout především kvalitu produktů a také technologie. Až upevníme postavení na českém trhu a vybudujeme kvalitní on-line zázemí, rádi bychom rozšířili naše zastoupení na zahraničních trzích,“ dodal Mička.

Favorit má nového investora. Získal 70 milionů na vstup do zahraničí

Nový majitel se chce soustředit na proměnu Pietro Filipi ve společnost připravenou reagovat na potřeby trhu především v on-line světě. V plánu je i stabilizace uvnitř společnosti a investice do zaměstnanců.

Pietro Filipi své produkty nechává z 80 procent vyrábět v Česku a na Slovensku. „Rozhodli jsme se jít cestou evoluce, ne revoluce. I z toho důvodu ve společnosti i nadále zůstává Hendrych,“ podotkl Mička.

Hlavní myšlenkou investiční společnosti C2H (Capital to Human) je investovat do společností, které mají potenciál zhodnocení v násobcích investovaného kapitálu. Primárně se zaměřuje na příležitosti v České republice, protože si klade za cíl pomáhat českým firmám expandovat.

Pietro Filipi vznikla v roce 1993. V současné době má podle svého webu prodejní místa na více než 20 místech v Česku, včetně velkých obchodních center. Firma má obchody i na Slovensku, v Bělorusku, Kazachstánu, Litvě, Lotyšsku, Rusku a na Ukrajině.

Autor:


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Banku s „hodným bankéřem“ spolkne Moneta. Přejmenuje se na Air Bank

Air Bank už dlouho láká nové klienty úspěšnou televizní kampaní se zlým a...

Obchod za dvacet miliard výrazně změní rozložení sil v českém bankovnictví. Po spojení Monety, Air Bank a části Home...



Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Další z rubriky

Zrušte hračky v Happy Mealu, říká britská členka parlamentního výboru

Happy Meal od MC Donald´s.

McDonald’s by neměl přidávat plastové hračky do dětského menu Happy Meal, uvedla Thérèse Coffeyová, členka...

Kellnerova skupina PPF sjednocuje Air Bank a Home Credit s Monetou

Sídlo společnosti PPF miliardáře Petra Kellnera v pražských Dejvicích.

Skupina PPF podnikatele Petra Kellnera spustila proces ke sjednocení Air Bank, českého a slovenského Home Creditu s...

Aero představilo nový letoun L-39NG za účasti vládní špičky

Nová stíhačka L-39NG na oficiálním představení Aera Vodochody

Na pátečním „roll-outu“ společnost Aero Vodochody poprvé představila finální podobu nového letounu L-39NG. Letoun by...



Najdete na iDNES.cz