Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Microsoft útočí reklamou

  18:51aktualizováno  18:51
Americká softwarové společnost Microsoft se rozhodla investovat rovnou miliardu dolarů do reklamní kampaně na podporu nové verze internetového portálu Microsoft Networks (MSN). Miliardová kampaň od středy zaplaví 16 největších amerických měst. Jako "drobnost" ji bude provázet také propagace MSN v Evropě a Asii za "pouhých" 150 milionů dolarů. Gigantická investice má internetovému vyhledávači pomoci v souboji s portály provozovanými America Online a Yahoo!

Reklamní smršť propukne v amerických televizích, rádiích a tisku, a podle listu The Wall Street Journal Europe má ukázat nový produkt jako uživatelsky přístupný a jednoduchý.

"Vyšli jsme z předpokladu, že nikdo v Evropě vlastně nemá přesnou představu o tom, co je to MSN," řekl pro The Wall Street Journal Europe v souvislosti s kampaní Rhian Mackenzie, který v reklamní agentuře McCann-Erickson řídí propagaci Microsoftu v Evropě.

Na stránkách portálu MSN byla také uvolněna ke stažení testovací verze prohlížeče MSN Explorer, který také zapadá do strategie jedoduchosti a uživatelské přívětivosti.

To potvrdil i ředitel marketingu české pobočky Microsoftu Josef Belmončík. "Nový MNS Explorer zlepší komunikaci mezi uživatelem a internetem. Ukazuje, kterým směrem půjde další vývoj".

Podle Microsoftu umožní nový MSN Explorer například nastavení jednoduchých odkazů na oblíbené webowé stránky na jedno "kliknutí", od stahování hudby až po elektronickou poštu.

Aby se uživatelé nebáli MSN Explorer začít používat, deklaruje Microsoft bezproblémové převedení kontaktů a oblíbených položek z MS Outlooku nebo America Online a také automatický update při uvedení nové verze, bez nutnosti vyhledávání na internetu.

Lahůdkou nového produktu má být také možnost sledovat video nebo poslouchat hudbu během "brouzdání" internetem bez nutnosti otevírání samostaného programu.

Microsoft doufá, že pomocí agresivní kampaně předstihne America Online. I když má již tři a půl milionu uživatelů, z nichž poslední mu přibyli za posledního čtvrt roku, bude se muset hodně ohánět. Zákazníků AOL je totiž 23 milionů.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

IKEA (Ilustrační snímek).
Konec luštění návodů. IKEA kupuje firmu na hodinové manžele TaskRabbit

Švédský nábytkářský řetězec IKEA se dohodl na koupi společnosti TaskRabbit, která zprostředkovává pracovníky pro drobné domácí práce, například montáž nábytku,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.