Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Miliardář Lakšmí Mittal získal módní firmu Escada

  12:54aktualizováno  12:54
Německou módní firmu Escada, která skončila letos v konkurzu, získá rodina indického miliardáře Lakšmího Mittala. Ve čtvrtek večer v Mnichově to podle agentury DPA oznámil konkurzní správce Christian Gerloff. S Mittalovými už podle mnichovského závodu podepsal smlouvu.

Lakshmi Mittal | foto: Michal Sváček

Lakšmí Mittal podniká i v Česku. Ovládá ocelářskou skupinu ArcelorMittal, do níž patří největší hutní firma v ČR - ArcelorMittal Ostrava.

Výběr nového majitele Escady ukončil několikatýdenní boj o tuto značku. O majetek firmy projevilo stálo několik zájemců. DPA uvedla, že o získání usilovala zvlášť Mittalova snacha Megha.

Lucie Váchová - Slavnostní otevření nového butiku Escada

Escada má několik prodejen také v Česku. Na snímku je Lucie Váchová při otevření butiku.

Na Mittalův trust přejdou výrobní prostory a obchodní síť, práva na značku i zaměstnanci. Escada zaměstnává nyní po světě kolem 2200 lidí.

Firma byla založena v roce 1976 v Mnichově. Specializovala se na prodej luxusního zboží. Patřila k prá německým módním domům, kterým se povedlo úspěšně expandovat do zahraničí. V cizině si získala značný věhlas. Její modely oblékaly známé hollywoodské herečky jako Hilary Swanková či Katie Holmesová. Letos ale firma doplatila na interní problémy a hospodářskou krizi, kdy lidé přestali utrácet.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Omáčková mánie. Američanka vyměnila jeden balíček Sečuánu za auto

Pár desítek sáčků limitované edice Sečuánské omáčky, které se prodávaly v několika vybraných restauracích fastfoodového řetězce McDonald’s v USA, vzbudilo...  celý článek

Dvě rezidenční budovy nazývané Bosco Verticale (vertikální les) v Miláně
Stavba „vertikálních lesů“ je na vzestupu. Po Miláně bují v Číně i Francii

Více než 20 000 rostlin a stromů, tedy ekvivalent dvou hektarů lesa na dvou budovách: dvě rezidenční budovy nazývané Bosco Verticale (vertikální les) v Miláně...  celý článek

Máme vlastní značky, ukazuje slovenský Lidl v nových spotech - špagety
VIDEO: Slovenský Lidl provokuje. Dobírá si ceny značkových produktů

Reklamní kampaně německého obchodního řetězce Lidl provází jedna kontroverze za druhou. V nejnovější kampani na Slovensku se řetězec snaží posílit pozici...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.