Diskuze
Mýto se prodraží o stamiliony, kritizuje tendr ředitel firmy Kapsch
Děkujeme za pochopení.
M58i30c52h14a29e57l 43D11o35s51t36a61l
Doufám,že dopravní firmy když zaplatí takové nehorázné prachy za mýto dostanou nějakou formou určitou hodnotu zpět v podobě parkovišť,odstavných ploch pro kamiony se zázemím jako je třeba WC.Zatím se z toho vybraného platí díra státního rozpočtu a pofidérní "modernizace" která tu už 6 rokem probíhá,bez naděje zlepšení průchodnosti dopravy do více pruzích.Jedinou "moderností" jsou věčně ucpané úseky a nekonečný boj o místa na parkování korunované honem "pomahačů a chráničů" na kamioňáky,aby je pokutovali za parkování.Ministerstvo by mělo zatlačit na ŘSD aby přiměla za takto nehorázné ceny budovat pro ty co platí zázemí.Nemluvím o možnosti v době elektronizace aby se zavedla i pro osobáky.Jsou lidé kteří musejí skrz ježdění nepravidelně pár km ročně po dálnici kupovat mnohdy chybějící papírové kupony.Proč se musí stát a firmy jako Kapsch jen sobecky pakovat a mít prospěch jen ony bez toho aby řidiči měli nějaký bonus a ne jenom nekonečné čekání v kolonách nebo jízdu po dálnici rychlostí 80km/h.
V91í83t 82K24o14u73b71a
Firma co si nehorázně namastila kapsu kvičí, že tendr není ušit na její míru a může se přihlásit i konkurence
V43í44t 96J48ů18z70a
Ano, je zřejmá chyba, že se mýto nerozšiřuje na veškerý automobilový provoz v ČR.
J54o21s77e44f 24H88o18n74e34š
Fascinuje mě Ťokova zarputilost a zoufalost,kdy správu chce na někoho hodit a nesnažit se koupit správcovskou firmu.Pokud vyhraje firma,která nepoužívá mikrovlnnou technologii,tak předělávku systému zaplatí kdo?Ptám se proto,že na 900 km jedniček se musí něco vybudovat a nebude to zdarma a mikrovlnná technologie je nevýhodná.Také neplatí odůvodnění,o objíždění zpoplatněných úseků.Na trase České Budějovice-Plzen dálnice není a ani nebude
P13e82t67r 11B37á77č11a
Co ten by taky jinyho mohl vykladat, takovej zlatej dul za posledni roky jako Kapsch tady ma malo kdo.
P11a89v57e32l 98R93u20s
Asi nejlepší systém je pomocí satelitu, tak jako například v Maďarsku HU-GO.
M86i77c49h47a26e65l 64D10o42s93t68a50l
Máte pravdu vyplatilo se to všem ale tu u nás je nepsané pravidlo že se to musí vyplatit zřizovateli a zadavateli a na plátce kteří to všechno platí se kálí.Západ už pochopil že satelit přes GPS se dá používat s jednou jednotkou skoro po celé Evropě a tu chtějí Rakušané prodat přežitý systém který už není k použití v dobách satelitu.Němci nebyli hloupí,tak jako nebyli i Maďaři. Jenom naši to stále nechápou kterým směrem jde vývoj.Je to jako s tou naší modernizovanou D1 kdy naším "moudrým" hlavám nedochází,že narůst dopravy bude pokračovat a je pro bezpečnost třeba dálnice rozšiřovat aby se to množství aut rozmělnilo ve více pruzích a předjíždění bylo pro všechny bezpečnější.V Anglii už toto pochopili v 90letech a na většině dálnic jsou minimálně 3pruhy a na silnicích první třídy mnohdy dva každým směrem.To donedávna byli dálnice zdarma bez mýta.
V79á27c38l59a20v 52K31u73r57e72š
Jakýpak nesmysl, víte kolik půjde z těch stamilionů ulejt jako malá domů? Pár lidem se prostě najednou navýší majetek a vše bude křišťálově čisté, jako vše co nám řídí evidovaný agent STB Bureš.
A84l65e43š 69J75a17n80á29č32e22k
Ty brány byly nesmysl už v době kdy se systém budoval. Mýto by se mělo sjednotit v celé EU, stejné sazby, stejný systém jedna jednotka, dnes mají kamiony za skly výstavu jednotek pro různé země, že pomalu nemají kudy koukat :-D
O82d33s36t20r67a37n17ě47n28ý 67U67ž42i19v59a56t54e71l
V39í47t 78H77r30u62b24e92š
Mýtné brány byly zastaralou technologií již v době stavby a jejich existence téměř výhradně a pouze na dálnicích jen motivuje k hledání objizdnych tras. Dopad takového systemu na bezpečnost provozu a ekologii je pak nemalý. Rád tedy ze svých daní zaplatím moderní řešení.
J82o13s55e88f 57H28o23n71e56š
To vůbec není pravda.V roce 2006 fungoval mikrovlnný systém a ruční výběr mýtného.Satelitní začal fungovat o 2 roky později,ale nikdo nevěděl s jakou přesností.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Akcie autopůjčovny Hertz rekordně klesly. Může za to i rozlučka s teslami
Společnost Hertz Global Holdings, která po celém světě provozuje síť autopůjčoven, vykázala téměř...
Mráz v Německu hubil švestky, třešně i vinice. Skepse svírá i moravské pálenice
Dubnové noční mrazy nezlikvidovaly úrodu ovoce jen v Česku, ale i v sousedním Německu. Zasažené...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!