Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ministerstvo chce opět propagovat ryby. Tentokrát v České televizi

  12:53aktualizováno  12:53
Ministerstvo zemědělství připravuje v České televizi kampaň na podporu udržitelného chovu ryb. Předchozí pokusy o propagaci ryb přitom skončily neslavně. Symbolem snah se stala kampaň Ryba domácí za 178 milionů korun, po které spotřeba ryb dál klesala.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: Martin Veselý, MAFRA

Nynější návrh počítá se skromnějším rozpočtem. Na kampaň má jít 4,5 milionu korun bez DPH. Materiálem, včetně návrhu zadávacího řízení na tvůrce propagační kampaně, se bude ve středu zabývat vláda.

Projekt na podporu takzvané sladkovodní akvakultury vznikl ve spolupráci s Českou televizí a jeho cílem je podpora tohoto „opomíjeného oboru“. Současně navazuje na memorandum o vzájemné spolupráci, kterou ministerstvo uzavřelo s ČT letos v březnu a jež v rámci prezentace zemědělského resortu počítá s výrobou informativních pořadů.

Prostředky na kampaň podle ministerstva půjdou ze tří čtvrtin z evropských fondů a zbytek z rozpočtu ČR. „Návrh rozpočtu kampaně je 4,5 milionu korun bez DPH,“ sdělil tiskový odbor MZe.

Součástí materiálu, o kterém bude jednat vláda, je návrh na zadávací řízení na realizátora kampaně, která se má uskutečnit ještě v letošním roce. Projekt se zaměří na širokou veřejnost, a to prostřednictvím odvysílaných pořadů zaměřených na téma chovu ryb či rybářství.

Rybí propagace je v Česku „zakletá“

Ministerstvo se novou kampaň rozhodlo spustit poté, co v loňském roce zrušilo marketingový projekt na propagaci konzumace sladkovodních ryb hrazený z evropských fondů za 60 milionů korun bez DPH.

„Původní projekt směřoval na utracení peněz například za pronájem anglického autobusu double-decker, nákupy filetovacích nožů, pepřenek či holinek,“ uvedl loni krátce po svém nástupu do funkce ministr Marian Jurečka.

Zrušený projekt podle něj představoval „zcela nehospodárné plýtvání penězi“, zejména ve chvíli, kdy se po předchozí kampani na Rybu domácí v hodnotě 178 milionů korun prodeje ryb v zásadě nezměnily.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Nesprávné provedení okna, tvar ostění neumožňuje obtékání teplým vzduchem. Na
Kupujete nemovitost? Pozor na skryté vady, na reklamaci máte 5 let

Každý rok v Česku proběhne převod zhruba půl milionu bytů a rodinných domů. Technický stav nemovitosti se smluvně mezi kupujícím a prodávajícím přitom řeší jen...  celý článek

Vítězem regionálního kola soutěže EY Podnikatel roku se ve Zlínském kraji stal...
České firmy chtějí zvýšit růst pomocí inovací, světové více investují do lidí

Za největší problém do budoucna považují čeští podnikatelé nedostatek kvalitních lidí. Až dvě třetiny firem v něm vidí hlavní riziko pro další růst, ukázal...  celý článek

Lidé se snaží ušetřit za kouření, do cigaret balí doutníkový tabák
Tabák v „doutníkovém balení“ je levnější, stát na daních tratí stamiliony

Levné kouření láká a stát přichází o spotřební daň. Rozdíly ve zdanění tabáku v různých formách jsou i několikanásobné. Na trhu jsou například k mání doutníky,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.