Bývalý šéf tajné služby Krejčík opustil post ředitele IT České pošty

  15:03aktualizováno  15:03
Miroslav Krejčík, který byl v minulosti ředitelem Vojenského zpravodajství a od loňského září vedl IT oddělení České pošty, odešel ze svého postu. Pošta to oznámila bez bližšího odůvodnění v tiskové zprávě.

Bývalý šéf Vojenského zpravodajství Miroslav Krejčík opustil post šéfa IT České pošty. | foto:  Jan Zátorský, MAFRA

Krejčík opustil pozici vrchního ředitele divizi ICT a eGovernmentu v pondělí, na konci června.  Ve funkci tak setrval jen deset měsíců. 

„Rád bych mu osobně poděkoval, za dobu svého působení stabilizoval divizi, která vysloveně potřebovala manažera jeho zkušeností. Nastavil potřebná pravidla pro další rozvoj ICT technologií na našich poštách a v provozní části podniku, spolupodílel se na strategii dalšího rozvoje v této oblasti,“ uvedl generální ředitel České pošty Martin Elkán.

Krejčík bude podle něj s poštou spolupracovat i nadále. Jméno nástupce oznámí Elkán do konce července.

Krejčík sloužil deset let u spojovacího vojska, poté nastoupil k vojenským zpravodajcům, kterým v letech 2004 až 2007. Do civilu odešel po sporu s tehdejší ministryní obrany Vlastou Parkanovou. Ta mu vytýkala mimo jiné to, že vystupoval v médiích, čímž měl tajnou službu oslabit a znevěrohodnit (více zde).

Po odchodu z armády začal Krejčík pracovat pro ČSSD, kde řídí Ústřední odbornou komisi pro bezpečnost. Vedle práce pro Lidový dům je společníkem firmy IMK Solution, která nabízí audity systému řízení bezpečnosti informací.

Autor:


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...



Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Další z rubriky

Socialista Sanders tepe McDonald’s. Zvyšte mzdu alespoň na 15 dolarů, žádá

Bernie Sanders

Americký senátor Bernie Sanders na sociální síti Twitter vyzval společnost McDonald’s, aby následovala příkladu...

Říkali nám, že e-shop s kytarami je hloupost, tvrdí největší prodejce

„Lidé nám říkali, že prodávat hudební nástroje přes internet je hloupost. Jeli...

Jedna kytara muzikantům nestačí, říká spolumajitel e-shopu Kytary.cz Vladimír Myslík. Největší prodejce v Česku, který...

Trump ulevil od cel holítkům Gillette, už dřív podpořil jejího konkurenta

Holítka značky Gillette, ilustrační snímek

Společnosti Procter & Gamble, mateřské firmě Gillette, se v úterý dostalo pomoci od administrativy amerického...



Najdete na iDNES.cz