Mluvčí CK Fischer: Jméno kanceláře zůstane stejné

  11:21aktualizováno  15:38
Soud v pondělí rozhodl o tom, že CK Fischer nesmí užívat jméno svého zakladatele Václava Fischera. Podle mluvčího kanceláře Dana Plovajka se ale nejedná o změnu obchodní značky, ale pouze obchodního jména. "V praxi se nic nezmění," uvedl v on-line rozhovoru iDNES.cz.

Mluvčí CK Fischer Dan Plovajko

"Kancelář se bude nadále jmenovat CK Fischer. Celá současná medializace je jen nafouknutou mediální bublinou," uvedl Plovajko.

"To, co znáte, tedy prodejny, uniformy, katalogy a vše další, je obchodní značka, pod kterou kancelář vystupuje. Té se ale spor netýká," říká k problému Plovajko. Podle něj jde pouze o obchodní značku.

. Celý rozhovor najdete zde

Čtenářům iDNES.cz rozdíl vysvětlil na příkladu společnosti Oskar. Všichni tuto značku podle něj znali právě jako Oskar. To ale je jen obchodní značka a ochranná známka. Obchodní jméno této firmy bylo Český mobil, a. s.

"A stejně tak tomu je i v případě CK Fischer. Soudní spor a údajné vítězství pana Fischera se týká právě jména Český mobil, a. s., nikoli značky Oskar. Fischer tak zůstane na trhu bez ohledu na to, jak dopadnou soudy," vysvětlil Plovajko. 

Na zákazníky změna nebude mít vliv
Čtenáře iDNES.cz zajímalo, zda se změnou jména změní situace pro zákazníky. Plovajko říká, že ne: "Své tvrzení mohu podpořit reakcemi našich klientů. Naprostá většina tyto spory vůbec nesleduje. Pro ně je podstatné, že si vybrali svou dovolenou."

Mezi otázkami se objevilo také to, proč chce firma jméno udržet. "Skupina KKCG koupila a za cestovní kancelář zaplatila celkem přes jednu miliardu korun. Součástí této investice byla i koupě známé a renomované značky na trhu. Tu noví majitelé podpořili a očistili od starých dluhů a problémů a poskytli peníze pro další rozvoj," uvedl Plovajko.

"Proč by nyní měli obchodní značku hodit do koše? CK Fischer nese jméno po svém zakladateli, stejně jako tisíce jiných firem a značek. Je to naprosto běžná praxe," dodal Plovajko.

Autoři: ,


Nejčtenější

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...



Z prošlého jídla a miliard much udělali dva Britové v Jižní Africe byznys

Od roku 2008, kdy firma vznikla a přijala první zaměstnance, se jejich počet...

Miliardy much a hnijící jídlo jsou pro bratry Jasona a Davida Drewovy z Velké Británie jádrem podnikání. V Jižní Africe...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Mileniálové všech zemí, spojte se. Mladá generace se odvrací od kapitalismu

Socha Karla Marxe v německém Trieru

Popularita kapitalismu mezi mladými Američany klesá. Přibližně polovina z nich by raději žila v socialistické zemi,...

Další z rubriky

„Zemanův vodní kanál“ se vyplatí, tvrdí studie. Vyjde nejméně na 281 miliard

Kanál Dunaj - Odra - Labe, severní větev, Poodří, DOL,

Megalomanský vodní projekt Dunaj–Odra–Labe má ekonomický smysl, tvrdí studie proveditelnosti, která se zpracovávala dva...

Kdepak první republika, nejlíp se mají Češi dnes, tvrdí studie

Prezident T. G. Masaryk v doprovodu předsedy vlády Antonína Švehly přicházejí...

Život v Československu ve dvacátých letech 20. století bývá často idealizován. V mnoha ohledech byl však výrazně horší...

Agrofert se znovu snaží koupit pekárny United Bakeries

Dodávky firmy Penam určené pro distribuci pečiva.

Pekárenská firma Penam z koncernu Agrofert hodlá koupit jediného akcionáře čelního českého výrobce pečiva United...



Najdete na iDNES.cz