"Kancelář se bude nadále jmenovat CK Fischer. Celá současná medializace je jen nafouknutou mediální bublinou," uvedl Plovajko.
"To, co znáte, tedy prodejny, uniformy, katalogy a vše další, je obchodní značka, pod kterou kancelář vystupuje. Té se ale spor netýká," říká k problému Plovajko. Podle něj jde pouze o obchodní značku.
. Celý rozhovor najdete zde |
Čtenářům iDNES.cz rozdíl vysvětlil na příkladu společnosti Oskar. Všichni tuto značku podle něj znali právě jako Oskar. To ale je jen obchodní značka a ochranná známka. Obchodní jméno této firmy bylo Český mobil, a. s.
"A stejně tak tomu je i v případě CK Fischer. Soudní spor a údajné vítězství pana Fischera se týká právě jména Český mobil, a. s., nikoli značky Oskar. Fischer tak zůstane na trhu bez ohledu na to, jak dopadnou soudy," vysvětlil Plovajko.
Na zákazníky změna nebude mít vliv
Čtenáře iDNES.cz zajímalo, zda se změnou jména změní situace pro zákazníky. Plovajko říká, že ne: "Své tvrzení mohu podpořit reakcemi našich klientů. Naprostá většina tyto spory vůbec nesleduje. Pro ně je podstatné, že si vybrali svou dovolenou."
Mezi otázkami se objevilo také to, proč chce firma jméno udržet. "Skupina KKCG koupila a za cestovní kancelář zaplatila celkem přes jednu miliardu korun. Součástí této investice byla i koupě známé a renomované značky na trhu. Tu noví majitelé podpořili a očistili od starých dluhů a problémů a poskytli peníze pro další rozvoj," uvedl Plovajko.
"Proč by nyní měli obchodní značku hodit do koše? CK Fischer nese jméno po svém zakladateli, stejně jako tisíce jiných firem a značek. Je to naprosto běžná praxe," dodal Plovajko.