T-Mobil loni zvýšil tržby o dvě procenta, má šest milionů zákazníků

  11:32aktualizováno  11:32
Mobilní operátor T-Mobile má v současné době nejvíce zákazníků na trhu. Jejich počet loni stoupl o 128 tisíc na 6,176 milionu. Počet tarifních klientů se zvýšil o 4,5 procenta na 3,854 milionu. Společnost loni zvýšila celkové tržby o 2,2 procenta na 27,1 miliardy korun a její provozní zisk EBITDA klesl o šest procent na 10,4 miliardy.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: T-Mobile

Průměrný měsíční výnos na zákazníka vzrostl o dvě koruny na 256 korun. Počet uživatelů fixních služeb stoupl o 35 tisíc na 174 tisíc Internetovou televizi využívalo na konci minulého roku 37 tisíc zákazníků, tedy o 25 tisíc víc, než před rokem.

T-Mobile loni investoval do technologií a služeb téměř čtyři miliardy korun. „Daří se nám jak v byznysu, tak i v technologické části. Podařilo se nám potvrdit návrat k růstu z roku 2016 a navýšit meziroční tržby o téměř 2,2 procenta,“ uvedl generální ředitel Milan Vašina.

Pokrytí rychlou mobilní sítí LTE se loni zvýšilo o tři procentní body na 98,8 procenta populace. Na konci roku 2017 T-Mobile spustil testovací provoz sítě NB-IoT pro Internet věcí.

Konkurenční O2 loni zvýšila čistý zisk o šest procent na 5,59 miliardy korun. Konsolidované výnosy stouply o 0,5 procenta na 37,71 miliardy korun. Počet mobilních zákazníků O2 stagnoval na 4,94 milionu.

T-Mobile Czech Republic je člen mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom. Na českém trhu působí od roku 1996.

Autor:


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Banku s „hodným bankéřem“ spolkne Moneta. Přejmenuje se na Air Bank

Air Bank už dlouho láká nové klienty úspěšnou televizní kampaní se zlým a...

Obchod za dvacet miliard výrazně změní rozložení sil v českém bankovnictví. Po spojení Monety, Air Bank a části Home...



Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...

Dámská a pánská volenka za 100 tisíc. Sezona tanečních startuje

Taneční pro mládež v tak masovém měřítku jsou unikát, který má obdoby jen na...

Kdo z absolventů tanečních by si nepamatoval, jak při střídavé mazurce vyzkoušel hned několik tanečních partnerů? Pro...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Další z rubriky

KVÍZ: Proč chyběl v Československu toaletní papír a kde byste našli Baťov?

Peníze

České a slovenské hospodářství prošlo za posledních sto let etapami bouřlivého rozvoje i zaostávání. Děti dnes už...

Po šachu od Marksové opět v útoku. Firma nabízí zakázku šestkrát dráž

Ilustrační snímek

Už pátý ministr práce v řadě se snaží přesoutěžit dodavatele IT systémů na sociální dávky. Vždy to dopadne stejně –...

Stát chce dostat matky do práce dotací. Investice se prý vyplatí

Ilustrační snímek

Z okrajových dětských skupin by se za dvě miliardy mohla stát náhrada školek pro nejmenší. Ministerstvo práce počítá se...



Najdete na iDNES.cz