K dosažení prvního milionu ovšem potřeboval EuroTel více než čtyři roky. Pro získání druhého milionu mu stačil už jen jeden rok.
K tomu mu pomohl i konkurenční RadioMobil se sítí Paegas. Svými cenami a inovacemi dostal mobilní telefon skutečně do rukou téměř každému.
V letošním roce konkurenci ještě více zostřil Oskar, nejmladší z operátorů, jehož motto pro každého každý den z mobilního telefonu jako luxusní záležitosti dělá věc obyčejnou, běžnou, každodenní.
Pro součty zákazníků podle ujištění všech operátorů slouží pouze aktivní (tedy volající a platící) zákazníci.
Podle mluvčích všech operátorů budou velmi zajímavé vánoce. "Pod stromečkem totiž bude jistě ležet další desítky tisíc aktivací," říká Tereza Kakosová z RadioMobilu.
Jednoznačným hitem vánoc se staly předplacené karty. Denně do sítí jednotlivých operátorů přibude deset tisíc klientů, z toho jen desetinu tvoří zákazníci smluvní, tedy s měsíčním paušálem.