Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mobilní operátor U:fon získal v 1. čtvrtletí 18 500 nových zákazníků

  11:21aktualizováno  11:21
Do sítě nejmladšího mobilního operátora U:fon přibylo v 1. čtvrtletí 18 500 nových zákazníků, což je nejvyšší čistý přírůstek ze všech operátorů. Celkem už jeho síť využívá 114 500 lidí.

Mobily U:fona se nedají použít v klasické síti GSM. Ilustrační foto. | foto: Jan Lodl, Mobil

"Provozní výsledky dokazují, že se nám podařil náš záměr, který jsme vyhlásili na začátku loňského léta," řekl generální ředitel U:fona Peter Hall. Jedním z cílů podle něj bylo získat do dvou let jedno procento trhu.

Druhý nejvyšší přírůstek měl Vodafone, který získal kolem 17 tisíc klientů a měl jich zhruba 2,91 milionu. T-Mobilu počet zákazníků klesl zhruba o 11 tisíc a Telefónice O2 se kvůli změně metodiky počítání aktivních klientů propadl počet zákazníků skoro o půl milionu.

U:fon konkuruje trojce operátorů především cenou. Volání ve své síti nabízí u všech tarifů zdarma. Jeho mobily se nedají použít v klasických sítích GSM. Firma od května 2007 nabízí ve své síti CDMA mobilní internet a pevnou bezdrátovou linku. Loni v červnu spustila i hlasové mobilní služby. 

Autor:


Témata: O2, T-Mobile, Tuzex, Vodafone


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Studie Škoda Vision E se na autosalonu ve Frankfurtu představí v upravené...
Škoda bude vyrábět baterie pro elektroauta. Pojede na ně i Vision E

Důležitou zakázku získala automobilka Škoda od svého vlastníka německého automobilového koncernu Volkswagen. V Mladé Boleslavi bude vyrábět baterie potřebné...  celý článek

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.