Diskuze
Monopol ČD pokračuje, nejlukrativnější trasy jim zůstanou i po roce 2019
Děkujeme za pochopení.
Š16t57e29f82a81n 56F80r96i22č18a
Není problém funkční síť rozbít. Mnohem obtížnější je funkční síť vybudovat. Proto je ze strany investorů takový zájem o provozování lukrativní tratě. Z hlediska státu ovšem, který musí volit strategii zajištění dopravní obslužnosti i v odlehlých regionech země, je vhodný postup v pořadí, kdy se přidělí k provozování nejprve lokálky, později regionální tratě, a teprve nakonec se provozovatelům lokálek a regionálních tratí nabídnou v uzavřené soutěži k provozování i tratě nadregionální či tratě páteřní. Firmy, které by chtěly pouze vyzobávat smetanu, by do soutěže neměly být přizvány. Uzavřené výběrové řízení.
T36o40m43a58s 71N42o96v14o92t25n38y
To jsou ale neskutečné kecy. Uzavřené výběrové řízení... tak řekni rovnou, že s ČD na věčné časy a ne jinak a mohl sis ušetřit celou tu omáčku okolo
O84l18d48ř15i78c67h 36J22a66n19e76č77e38k
Vyzobávat smetanu vyzobávat smetanu - jděte s tím už všichni do háje, když tomu nerozumíte.
Jak tvrdí Jančura a v tomto mu opravdu věřím - pro soukromníka jsou nejzajímavější lokálky s minimálním počtem cestujících, protože se na nich nejlépe dají odhadnout příjmy z jízdného a tedy v soutěži nastavit požadovaný doplatek od státu.
Regionální spoje objednávají kraje, rychlíky stát - o vhodném pořadí těžko můžete mluvit když některé kraje již vysoutěžily (skoro) všechno a jiné nic.
A ohánět se funkční sítí je nesmysl - co a kdy bude jezdit přeci v případě rychlíků říká centrálně ministerstvo a to si to má ohlídat bez ohledu na to, jestli komunikuje s jedním dopravcem nebo s desíti. Jen je potřeba vyřešit 'univerzální tarif' za nějž si půjde koupit jízdenku s přestupy mezi dopravci.
Rusové se vrací. Putin propagandisticky slaví a těží z toho i tamní ekonomika
Počátek války na Ukrajině vyvolal mezi některými Rusy už v únoru roku 2022 velké obavy. Během...
Z prodejen mizí košíky do ruky. Hodily se na malý nákup, skuhrají zákazníci
Z českých obchodů začínají mizet malé příruční nákupní košíky. Zákazníci se tak často musí spokojit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Boom prodejů kol opadl. Prodejci mají plné sklady, zákazníci čekají na slevy
Trh s jízdními koly a cyklovybavením se v Česku propadl o třetinu. Může za to ochlazení covidového...
Upozornili na výrobní vady letadel Boeing, oba během měsíce zemřeli
Po krátké nemoci zemřel bývalý auditor kvality u dodavatele společnosti Boeing, který vůči letecké...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KOMENTÁŘ: Po solárním tunelu je tu další. Možná ještě větší
Premium Čeští solární lobbisté otevírají šampaňské, protože se otevřela cesta k dalšímu solárnímu Klondiku,...
Jak se peče uran. Reportáž z hlídané továrny, kde vzniká palivo do elektráren
Korejská republika vyrobí téměř třicet procent elektrické energie prostřednictvím domácích...
Pár kilometrů, poloviční ceny. Byty na severu Čech jsou dražší než v Německu
Premium Navzdory zpomalení ekonomiky a vysokým úrokovým sazbám cena nemovitostí na českém trhu za poslední...
Jak uspořit a zabránit impulzivnímu nákupu? Číňanky hledají rady na sítích
Čínské ženy na sociálních sítích hledají návody na to, jak ušetřit finance. Podporují se také v...
Jižní Korea bojuje se smrskflací. Výrobci i prodejci musí hlásit zmenšení zboží
Jihokorejský antimonopolní úřad se vydal do boje proti smrskflaci. Výrobci a dodavatelé potravin...