Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Morgan Stanley má výrazně nižší zisk, překonal však odhady

  14:39aktualizováno  15:35
Americký finanční ústav Morgan Stanley hospodařil ve třetím čtvrtletí s hrubým ziskem 757 milionů dolarů (asi 13 miliard Kč), což je výrazný propad proti stejnému období loni. Podobně čistý zisk klesl asi o 94 procent na 498 milionů dolarů (zhruba 8,55 miliardy Kč). Výsledky ale v obou případech vysoko překonaly odhadů analytiků.

Morgan Stanley - Po útocích na Světové obchodní centrum se mnoho firem z finančního distriktu odstěhovalo. Banka Morgan Stanley tak sídlí na Times Square. | foto:  Dan Materna, MAFRA

Hospodaření Morgan Stanley podpořily silné příjmy divize dluhopisů. K ziskovosti dopomohly i zlepšené výsledky v divizi investičního bankovnictví. Morgan Stanley vydělala za čtvrtletí v přepočtu na akcii 38 centů. Analytici podle agentury Thomson Reuters čekali jen 27 centů na akcii. Celkové příjmy společnosti dosáhly 8,7 miliardy USD.

Morgan Stanley ve druhém čtvrtletí utrpěla ztrátu 1,26 miliardy dolarů, zčásti kvůli nákladům na vracení státní pomoci ve finanční krizi. Banka od loňského podzimu, kdy se americký finanční systém ocitl na pokraji kolapsu, značně omezila rizikové transakce. Od té doby ale zaostává ve tvorbě zisku za svým dlouholetým rivalem Goldman Sachs. Ta ve třetím čtvrtletí vykázala zisk 845 milionů dolarů.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Omáčková mánie. Američanka vyměnila jeden balíček Sečuánu za auto

Pár desítek sáčků limitované edice Sečuánské omáčky, které se prodávaly v několika vybraných restauracích fastfoodového řetězce McDonald’s v USA, vzbudilo...  celý článek

Jistá poradenská hospodářská firma v Itálii navrhla radikální řešení: bohatí...
Každý třetí mladý Ital je bez práce. Řešení krize mohou odskákat ti staří

Alarmující počet mladých lidí v Itálii nemá práci ani výhled, že nějakou najde. Vláda se rozhodla začít jednat, ale vzhledem k prázdné státní pokladně je...  celý článek

Máme vlastní značky, ukazuje slovenský Lidl v nových spotech - špagety
VIDEO: Slovenský Lidl provokuje. Dobírá si ceny značkových produktů

Reklamní kampaně německého obchodního řetězce Lidl provází jedna kontroverze za druhou. V nejnovější kampani na Slovensku se řetězec snaží posílit pozici...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.