Žízniví fanoušci v Moskvě vypili téměř všechno pivo, bary podcenily zásoby

  9:40aktualizováno  9:40
Některé bary a restaurace v Moskvě se v posledních dnech potýkají s nedostatkem piva. Podniky podle všeho totiž podcenily žíznivost fanoušků během mistrovství světa a nemají dostatečné zásoby. Na nové dodávky musejí dlouho čekat.

Fotbaloví fanoušci v jednom z moskevských barů slaví vítězství ruského týmu nad Saúdskou Arábií v úvodním zápase mistrovství světa (14.6.2018) | foto: Profimedia.cz

„Nenapadlo nás, že budou chtít jen pivo,“ povzdechl si nad tužbami fanoušků jeden z číšníků v luxusní restauraci v centru Moskvy. V jeho podniku došel v pondělí točený ležák a na doplnění museli čekat minimálně 24 hodin, protože problémy měl i dodavatel piva. „V Moskvě je teď hodně lidí a všichni pijí. Je horko a je fotbal,“ dodal číšník.

Fotogalerie

Ačkoli pivovary Baltika, Heineken či oficiální sponzor mistrovství světa Anheuser-Busch nehlásí žádné problémy se zásobováním, žízniví fotbaloví fanoušci skutečně některé moskevské podniky doslova vysáli.

Barman z trendy baru Gogol uvedl, že během tří dnů se vypilo 800 litrů piva a hosté museli přejít z levnějšího čepovaného ležáku na dražší lahvové pivo.

„Mají žízeň ze sluníčka. V Rusku říkáme: ‚Do dna!‘ Líbí se mi, že tihle chlapi přijali naši kulturu,“ řekl agentuře Reuters se smíchem jeden z hostů baru.

MS ve fotbale na iDNES.cz

Situace však není kritická a na suchu Moskva ještě není. „Tady je pivo všude,“ uvedl chorvatský fanoušek Ivan, jenž přijel do Ruska na čtvrteční zápas svého týmu proti Argentině. „Musíte prostě vědět, kde ho najít,“ dodal s plechovkou ruského piva Žiguli v ruce.

Autoři: ,


Nejčtenější

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...



Z prošlého jídla a miliard much udělali dva Britové v Jižní Africe byznys

Od roku 2008, kdy firma vznikla a přijala první zaměstnance, se jejich počet...

Miliardy much a hnijící jídlo jsou pro bratry Jasona a Davida Drewovy z Velké Británie jádrem podnikání. V Jižní Africe...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Mileniálové všech zemí, spojte se. Mladá generace se odvrací od kapitalismu

Socha Karla Marxe v německém Trieru

Popularita kapitalismu mezi mladými Američany klesá. Přibližně polovina z nich by raději žila v socialistické zemi,...

Další z rubriky

Konopí způsobí revoluci na světových trzích, hitem budou marihuanové nápoje

Ilustrační snímek

Akcie konopných firem lámou v posledních měsících na světových burzách rekordy. Tento vývoj, společně s legalizací...

Česku ujíždí západní vlak. Nestíhá tempo inovací, kulhá na trhu práce

Ilustrační snímek

V konkurenceschopnosti Česká republika drtí Visegrád, ale selhává v pokusu dohánět země západní Evropy. Největší...

Na cizí svatbu jako do divadla. Indové prodávají turistům vstupenky

Tradiční hinduistická svatba

Klasická pozvánka na svatbu není vždy podmínkou. Stačí si koupit vstupné. Alespoň v Indii, kde některé páry nabízejí...



Najdete na iDNES.cz