Příští čtvrtek se v novém obleku poprvé představí My' Liberec. Bude následovat Praha a Bratislava. Změny se kromě názvu dotknou také interiérů, sortimentu a služeb.
V obchodních domech bude zaveden jednotný pokladní systém, který umožní platit za jakékoli zboží u kterékoli pokladny v rámci celého obchodního domu. Zákazník se tak bude moci pohybovat po celém prodejním prostoru od pultu k pultu, aniž by přecházel z obchodu do obchodu.
Nové jméno Tesco zvolilo tak, aby bylo snadno zapamatovatelné, mezinárodní a srozumitelné i pro českého zákazníka. Vyjadřuje smysl pro to, co je "mé".
Co se týče sortimentu, objeví se na českém trhu některé značky vůbec poprvé. Mezi ně patří například Cortefiel a Trucco za Španělska, Simon Carter, Full Circle a Sonneti z Velké Británie. Nové značky spodního prádla jsou zde Maidenform z USA a Women'secret ze Španělska.
Zákazníci zde ale najdou i značky, na které jsou zvyklí, tedy Cherokee, Steilmann nebo Wrangler a Lee. Obchod s potravinami stále ponese název Tesco.