Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Na obří konferenci pro dealery Škodovky zpívala i Anastacia

  0:58aktualizováno  0:58
Velké plány na expanzi potřebují i velkou kampaň. Takovým heslem se řídila Škoda Auto, když si pro svou konferenci pronajímala pražskou O2 arenu. Pro pět tisíc dealerů z celého světa uspořádala monstrózní akci připomínající večírek. Pracovní program trval tři hodiny ze sedmi celkových, dorazila i hvězda showbyznysu, zpěvačka Anastacia.
Logo společnosti Škoda Auto. Ilustrační foto

Logo společnosti Škoda Auto. Ilustrační foto | foto: Ondřej Littera, MAFRA

Zapojení známé zpěvačky zapadá do strategie šéfa Škody Auto Winfrieda Vahlanda, který už při svém prvním setkání s managementem vsadil na velkolepou show a dává velký důraz na prezentaci automobilky. Podle některých zdrojů má zpěvačka pomoci Škodě i s další reklamní kampaní. Náklady na akci se pohybují v řádu desítek milionů korun, podle informací MF DNES jde zhruba o 40 milionů korun.

Do sedmi let dvojnásobný prodej

Škoda chce do roku 2018 zdvojnásobit počet prodaných aut, velkolepá prezentace má lépe motivovat dealery, aby prodávali více aut. Automobilce se daří: jen v lednu jí prodeje meziročně stouply o 26,4 procenta. Kromě čínského a indického trhu, kde odbyt roste dvojciferně dlouhodobě, však prodeje stouply o více než pětinu i na západoevropském trhu. Daří se prakticky všem modelům s výjimkou roomsteru a Octavie Tour.

Firma během večera pravděpodobně představila i nové logo, po dlouhé době také změní vzhled autosalonů. Kvůli tomu ještě účastníky čeká prohlídka nového showroomu, který vyrostl na zatím utajovaném místě. Dealeři čekají také více informací o nových modelech: jasno je zatím o nejmenší škodovce, která bude uvedena na trh na podzim, a příští rok se objeví kříženec fabie a octavie nazývaný zatím A-Entry.

Britský magazín Auto Express tvrdí, že automobilka plánuje navíc ještě letos vyjet se sportovním kupé Joyster, které firma před časem ukázala jen jako koncept a od té doby o něm mlčela.
 
Celosvětové setkání dealerů pořádá automobilka pravidelně, dosud však šlo většinou o výrazně skromnější akce. Dealeři jsou v Praze od čtvrtka, prodejci aut paradoxně udělali radost i řadě leteckých nadšenců: do Prahy z celého světa přilétla řada leteckých speciálů vypravených pro účastníky této akce.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Osobní údaje za mušku zlatou. Firma přetavuje nákupní body na informace

Kvůli přísnější ochraně osobních údajů je pro obchodníky čím dál těžší získávat informace o svých zákaznících. Společnost Rondo přišla na to, jak to dělat...  celý článek

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

Penny Market Lehovec. Řetězec zmodernizuje stovky svých obchodů.
Zákaz prodeje o svátcích porušilo 28. září jen několik obchodů

Zákaz prodeje o svátcích porušily ve čtvrtek 28. září tři ze 115 obchodů zkontrolovaných Českou obchodní inspekcí (ČOI). I při předchozích prověrkách většina...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.