Diskuze
Levnější naftu tirákům. České speditéry drtí konkurence, žádají slevy
Děkujeme za pochopení.
V12l84a31d74i94m35í20r 77F29i16b18i48g84e74r
Spíš by měla EU zasáhnout a vracení spotřební daně pro kamiony zakázat. Když snížit tak všem.
Ale mají pravdu v tom, že tranzitující kamiony tu akorát zničí silnici a utrátí pár stovek za mýto. Díky nedostavěné dálniční síti ničí silnice nižších tříd.
Taky je mi záhadou, že je u nás stále povolená vyšší zmotnost zatížení kamionů než všude kolem v zahraničí. A zvláště když je kvalita oprav a staveb silnic tak tragická.
I67v46a29n 70P72o89k24o83r44n73ý
Tento problém určitě brzy vyřeší eco kamiony poháněné elektřinou z baterek případně vodík, CNG, LPG ...
Co zas vrátit přepravu ve velkém na železnici a náklaďáky jen na místní obsluhu?
Brečí všichni - hospody, lékárny, doprava, prodejci aut, zemědělci ... - že je tu konkurence a že chtějí dotace nebo nějaké nižší daňové zatížení. Pokud to ekonomicky nevychází, tak asi v tržním prostředí nemají co dělat. Alespoň takto nám to vysvětlovali po převratu s. Dlouhý, Klaus a další, když rušili dotované, tehdy se to nazývalo tuším "dělnické" a "režijní" jízdenky na železnici, zápornou obratovou daň na dětské věci, prostě ty dobré výdobytky socialismu, co se nyní ve velkém opět v přetržené ekonomice, po 30 letech, zavádí. Tehdejší mocipáni chtěli tehdy dokázat, že to, co ani ve světě nefunguje, by mělo u nás fungovat. Jen vše roz...ali a nyní se vracíme v něčem tam, kde už jsme kdysi byli.
J17a20n 31K19o24l97á26ř
Řešení je tak snadné. Zvýšit mýto na dvojnásobek. Prakticky by odpadla tranzitní doprava, ušetřily by se miliardy za zničené silnice a tím se vyrovná ona proklamovaná ztráta z odvodů...
J60i71n53d33ř67i15c42h 23Š63k60o55p43e98k
Na ilustrační fotce kamion nesplňující podmínky pro provoz pěkně ilustruje přístup většiny kamiońáků k dodržování zákonů.
A ještě chtějí další úlevy. Jako by nestačilo, že nejsou prakticky udělovány tresty za technický stav soupravy, upevnění nákladu nebo dodržování přestávek či rychlostních limitů.
I29v75a75n 34P22o26k70o36r77n26ý
V čem nesplňuje kamion podmínky pro provoz?
Nejde o rýpnutí do Vaší poznámky, jen by mě to zajímalo, co je na tom modrém kamion špatně. Fotku jsem si stáhnul i zvětšil, ale nic jsem neobjevil. Možná teď budu vypadat jako motoristický trotl
M27a49r57t97i87n 25K88r68á14l18í90k
a je to tak dobře ... náš stát si totiž takovou konkurenci zaslouží ... když nejsme schopný za 30 let vylepšit a rozšířit dálnice, tak to prostě převezme okolní konkurence. Mimo jiné to ukazuje i stav vládnutí v naší zemi (předchozími i současnou vládou). A také neúnosnou byrokracii. Toto všechno jsou faktory, díky kterým mají okolní státy nad náma navrch ... "pogratulujme si".
M87i23l31o43š 78S24e37t59í35k
Jako že ty zahraniční kamiony jezdí po jiných silnicích, než ty české?
M63i38l11a73n 57C40i43h95l95á97ř
A co emise CO2, změna klimatu..? Nemluvě o silnicích a dálnicích věčně ucpaných (převrácenými) kamiony. Neměla by se tedy kamionová doprava spíše omezovat než protežovat? Lid Evropské unie je hluboce znepokojen katastrofálním a nevratným globálním oteplováním, které již "nade vši pochybnost" předpověděl IPCC, nevrátíme-li se okamžitě na stromy a do jeskyní...! Kromě kamiónů je ovšem potřeba zakázat i krávy, jaderné a tepelné elektrárny, jakož i letadla, za něž se všichni v čele Grétou T a Matějem S hluboce stydíme!
S89t81a55n35i83s20l17a54v 97N74o91v50o35t17n40ý
To je jen dobře čím méně tiráků tím lepší ovzduší. Jinak chtěli kapitalismus tak ho mají a k němu patří i konkurence.
M89i43l12o42š 76S52e61t88í47k
Jenomže tady to není o tom "méně tiráků". Tady jde o "méně zahraničních tiráků".
L82a49d56i80s92l71a16v 79K11a15l66o94u59s
Za chvíli budou v ČR jezdit asi jenom cizinci.
A15l62e95š 93Z22v39o92l46á46n36e67k
Dotování těchto firem vede jen k tomu, že se k nám vozí brambory z Británie a ryby někde z Kazachstánu. A platí to úplně všichni na daních. Naprosto zbytečná věc...
M81i29l44o54š 16S34e95t58í40k
Nebudete dotovat, možná ubyde českých tiráků. Ale že by ubylo tiráků celkově, to ani náhodou. Jen bude více těch zahraničních a je fakt, že stát na tom prodělá, protože ti tu naftu u nás kupovat nebudou, takže bude menší výběr spotřební daně.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...
Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum
Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...