Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Nahý balet v japonské reklamě „cenzurují“ drony

  14:09aktualizováno  14:09
Japonský módní obchod a sociální síť Buyma přitáhl pozornost povedenou reklamou. V baletním představení zakrývají nahotu tanečníků poletující drony. Filmovému štábu už stejný komfort nedopřály, dozvídá se divák v závěru.

Poutavou reklamu si nechal zpracovat japonský internetový obchod Buyma, který zároveň plní roli jakési sociální sítě - spojuje japonské zájemce o zahraniční módu s lidmi mimo Japonsko, kteří jim tuto módu umožňují „přes sebe“ nakupovat. Trochu podobný systém má služba shipito.com, která však není čistě zaměřena na módu.

„’Nahaté’ reklamy na nákup oblečení už tu byly mnohokrát, tato ovšem vede zpracováním. Je to decentní, příjemné, elegantní a s pointou na závěr,“ hodnotí kreativní ředitel agentury Konektor Martin Charvát.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Máme vlastní značky, ukazuje slovenský Lidl v nových spotech - špagety
VIDEO: Slovenský Lidl provokuje. Dobírá si ceny značkových produktů

Reklamní kampaně německého obchodního řetězce Lidl provází jedna kontroverze za druhou. V nejnovější kampani na Slovensku se řetězec snaží posílit pozici...  celý článek

Lego představilo novou kolekci s názvem Ženy ve vesmíru.
Lego před Vánocemi servíruje novou kolekci: oslavuje úspěšné ženy NASA

I letos chce společnost Lego podpořit své vánoční tržby uvedením nové kolekce. Tentokrát míří nejnovější stavebnice na milovníky vesmíru a zároveň obdivovatele...  celý článek

Dvě rezidenční budovy nazývané Bosco Verticale (vertikální les) v Miláně
Stavba „vertikálních lesů“ je na vzestupu. Po Miláně bují v Číně i Francii

Více než 20 000 rostlin a stromů, tedy ekvivalent dvou hektarů lesa na dvou budovách: dvě rezidenční budovy nazývané Bosco Verticale (vertikální les) v Miláně...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.