Novým náměstkem ministra zemědělství pro lesnictví bude Patrik Mlynář

  13:03aktualizováno  13:03
Ministr zemědělství Marian Jurečka v úterý jmenoval nového náměstka pro lesnictví. Na post, který byl neobsazen téměř patnáct měsíců, nastoupí dosavadní výkonný ředitel Asociace lesnických a dřevozpracujících podniků a Asociace českého papírenského průmyslu.
Lesy ČR. Jeseníky. Ilustrační foto.

Lesy ČR. Jeseníky. Ilustrační foto. | foto: Lesy ČR.

"Už v průběhu srpna jsem oslovil pana Patrika Mlynáře, se kterým jsem se dohodli, že nastoupí na post náměstka pro lesní hospodářství. Pro jeho pracovní povinnosti, které potřeboval dokončit, jsme se dohodli, že jeho nástup oddálíme na dnešní den," uvedl Jurečka.

Pozice byla neobsazena od července loňského roku. Tehdy nastupující Jurečkův předchůdce Miroslav Toman odvolal z náměstkovského místa Radka Brauma, kterého na úřad přivedl ministr Petr Bendl (ODS). Od té doby úsek dosavadně vedl Martin Žižka.

Mlynář na ministerstvu už dříve působil na pozici tajemníka náměstka pro úsek lesního hospodářství. Jako svou prioritu označil vypracování koncepce Lesů České republiky. "O strategie koncepce rozvoje státního podniku Lesy České republiky na dalších pět let chci hovořit s odbornou veřejností a očekávám, že odborná veřejnost se zapojí a bude mít konstruktivní přístup," uvedl Mlynář.

Vedle nového náměstka jmenoval Jurečka také novou šéfku Ústavu zemědělské ekonomiky a informací. Oldřicha Černocha nahradila ve vedení Michaela Šolcová.

Autoři: ,


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...



Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Z prošlého jídla a miliard much udělali dva Britové v Jižní Africe byznys

Od roku 2008, kdy firma vznikla a přijala první zaměstnance, se jejich počet...

Miliardy much a hnijící jídlo jsou pro bratry Jasona a Davida Drewovy z Velké Británie jádrem podnikání. V Jižní Africe...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Další z rubriky

Šedé agentury práce mají v hrsti sto tisíc lidí, varuje Grafton

Ilustrační snímek

Více než statisícová levná námezdní síla se v Česku nachází v područí takzvaných „šedých agentur“ práce. Firmy, které...

Agrofert se znovu snaží koupit pekárny United Bakeries

Dodávky firmy Penam určené pro distribuci pečiva.

Pekárenská firma Penam z koncernu Agrofert hodlá koupit jediného akcionáře čelního českého výrobce pečiva United...

Zmrzlina, nebo sex? Sexistické prasátečko odmění urážlivé reklamy

Reklama na zmrzlinu v soutěži Sexistické prasátečko 2018.

V posledním ročníku ankety to vypadá, že zmrzlina i víno svádí k sexismu. Na víno zve blondýna ve vířivce, růžový...



Najdete na iDNES.cz