Operátorka

Operátorka | foto: Archiv

Narazilo do mě neviditelné auto, hlásil klient pojišťovně

  • 12
Záznamy hovorů z klientských linek občas připomínají ty nejabsurdnější vtipy. Pojišťovny a banky s koncem roku sestavují hitparádu těch nejvydařenějších hlášek, které jejich zaměstnanci vyslechli. Letos bodoval například klient, který ohlašoval bouračku s neviditelným autem.

"Stál jsem na křižovatce a dával přednost vozidlům na hlavní silnici. Najednou, kde se zvalo, tu se vzalo, přijelo neviditelné auto, narazilo do mého vozidla a zase zmizelo," nahlásil muž pojišťovně Generali.

Jiný klient převyprávěl likvidátorům dopravní nehodu, která se údajně stala kvůli polonahé krásce.

"Projížděl jsem kolem chatky, když jsem si všiml, že se před ní opaluje krásná slečna. Lehce jsem přibrzdil, abych si mohl dotyčnou důkladně prohlédnout. Vzápětí jsem narazil do vozu přede mnou, jehož řidič zpomalil ze stejného důvodu, akorát trochu víc. Podle policistů se na tomto úseku podobné nehody stávají poměrně často," popsal muž.

Zřejmě vášnivý zahrádkář popsal České pojišťovně svou dopravní kolizi takto: "Celý den jsem nakupoval rostliny a sazenice. Cestou domů mi pak na křižovatce zaclonil výhled živý plot."

Mluvčí pojišťovny Kooperativa Milan Káňa zavzpomínal, jak zaměstnanec call centra vyřizoval pojistnou událost přímo před budovou pojišťovny. Právě do ní totiž jejich klient naboural.

"Po krátké diskusi, kdy klient popsal místo nehody, ho operátor požádal o chvilku strpení. Poté jen v pantoflích vyšel před budovu a přímo klientovi přinesl všechny potřebné formuláře a pomohl mu s jejich vyplněním," vzpomínal Káňa.