Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Nepolévejte ženy, raději umyjte podlahu, nabádá muže reklama

  18:06aktualizováno  18:06
Společnost Tesco vsadila na rebelii žen při velikonoční tradici polévání vodou. V reklamě s názvem Velikonoční výzva je nabádá k tomu, aby své muže přiměly raději vytřít podlahu, umýt nádobí nebo vykoupat psího mazlíčka.

Fotogalerie

Spot od agentury Made by Vaculik dodává ženám odvahu ubránit se tradici polévání. Podle reklamního sloganu ji nemá rádo „12 z 10 žen“.

Zatímco žena ve středních letech připravuje velikonoční občerstvení, její manžel se k ní po špičkách přiblíží a vylije jí tak jako každý rok na hlavu kýbl s vodou. Následuje střih a stejná scéna jede podruhé. Tentokrát už muž nejde na „oblévačku“, „šibačku“, „polievačku“ nebo „mrskačku“, ale poslušně začne umývat podlahu.

Stejný model mají i další dvě videa. Jen v dětské verzi nakonec chlapec místo polévání myje nádobí a ve videu s mladým párem partner ve vodě koupe psa.

Velikonoční reklamu Tesco spustilo v České republice, Polsku, Maďarsku a na Slovensku. Zatímco u nás se zvyk polévání drží pouze v některých převážně moravských regionech, u našich východních sousedů je rozšířenější.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Kromě posilování prodejů v maloobchodu zrychlily v létě prodeje plechovkových...
Pivo v plechovkách stále roste. Prodalo se ho až o 80 procent víc než loni

Obliba piva z obchodních řetězců, a zejména toho plechovkového, dál roste v neprospěch moku prodávaného v hospodách. Potvrzují to odhady Českého svazu pivovarů...  celý článek

Václav Vachta, šéf sítě zdravotnických zařízení EUC.
Největší síť poliklinik EUC nakupuje v Ostravě. Letos utrží 2,5 miliardy

Jeden z největších soukromých hráčů ve zdravotnickém byznysu, skupina EUC, přikupuje devatenáctou polikliniku. Cenu za ostravské zařízení Mephacentrum...  celý článek

Máslo (ilustrační snímek)
Z ceny másla mají řetězce polovinu, ministerstvo kontrolu cen vítá

Máslo do Vánoc ještě zdraží, ale pomaleji než dosud. Za rok jeho cena stoupla o 45 procent. Podle dokumentu ministerstva zemědělství o vývoji trhu s mléčnými...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.