Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


VIDEO: Nepolévejte ženy, raději umyjte podlahu, nabádá muže reklama

  18:06aktualizováno  18:06
Společnost Tesco vsadila na rebelii žen při velikonoční tradici polévání vodou. V reklamě s názvem Velikonoční výzva je nabádá k tomu, aby své muže přiměly raději vytřít podlahu, umýt nádobí nebo vykoupat psího mazlíčka.

Fotogalerie

Spot od agentury Made by Vaculik dodává ženám odvahu ubránit se tradici polévání. Podle reklamního sloganu ji nemá rádo „12 z 10 žen“.

Zatímco žena ve středních letech připravuje velikonoční občerstvení, její manžel se k ní po špičkách přiblíží a vylije jí tak jako každý rok na hlavu kýbl s vodou. Následuje střih a stejná scéna jede podruhé. Tentokrát už muž nejde na „oblévačku“, „šibačku“, „polievačku“ nebo „mrskačku“, ale poslušně začne umývat podlahu.

Stejný model mají i další dvě videa. Jen v dětské verzi nakonec chlapec místo polévání myje nádobí a ve videu s mladým párem partner ve vodě koupe psa.

Velikonoční reklamu Tesco spustilo v České republice, Polsku, Maďarsku a na Slovensku. Zatímco u nás se zvyk polévání drží pouze v některých převážně moravských regionech, u našich východních sousedů je rozšířenější.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační snímek
Rumové aroma může být od dubna zakázané. Potravinářská komora protestuje

Potravinářská komora se důrazně ohradila proti tvrzení, že látka, která dává českému „rumu“ tradiční aroma, je rakovinotvorná. Podle ní zdraví spotřebitelů...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Ovocnáři sklidí o čtvrtinu méně jablek, mají nejhorší rok za šest let

Úroda jablek v českých sadech bude kvůli mrazům a nízké sklizni nejnižší od roku 2011. Podle posledního odhadu k začátku září měla meziročně klesnout o 24...  celý článek

Žena na pohovoru (ilustrační snímek).
Soulad mezi postoji zaměstnance a vedením firmy je vzácný, říká poradce

Jen každá desátá firma se shoduje s postoji svých zaměstnanců. Při přijímání nových pracovníků je proto vhodné přeskočit fráze jako „změňte s námi svět“ a...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.