To je víc než dvojnásobek toho, co dostanou mladí Španělé nebo Italové.
Ani britští rodiče by nebyli ke svým ratolestem tak štědří. Neodbytné ratolesti na nich ale dokážou svou neodbytností vyprosit až o třetinu víc.
Malí Britové utratí většinu kapesného za kosmetiku, limonády a jídlo, píše BBC.
Právě za kosmetiku utrácejí mladé Britky nejvíc ze všech sedmi zemí západní Evropy, které Datamonitor do výzkumu zařadil. Nestačí na ně tedy Švédky, Holanďanky, Francouzky, Němky, Italky ani Španělky.
Šance pro výrobce kosmetiky
Podle studie Datamonitoru používají make-up tři ze čtyř mladých Britek. K utrácení je žene touha vypadat dobře i to, že díky líčení mohou vyjádřit svou individulitu, uvedl portál.
To je důležitý poznatek pro výrobce kosmetiky. Mladé Britky totiž zatím jen experimentují, brzy si ale najdou značku, kterou potom budou dlouhodobě používat, píše BBC.
Dobré časy by malým Britům jen tak skončit neměly. Zpráva předpokládá, že děti z Velké Británie budou vést žebříček nejbohatších Evropanů nejméně do roku 2008.