Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejlepší reklamní kampaň: Orbit po každém jídle

  22:35aktualizováno  22:35
Sedmnáctý ročník soutěže Louskáček o nejkreativnější reklamu má své vítěze. Hlavní cenu Grand Prix si odnesli "Zloději" od agentury MARK BBDO pro pojišťovnu Direct. Ocenění získaly i reklamy "Muzeum komunismu" společnosti YR Praha v kategorii tisk a "Ztraceno v překladu" od Leagas Delaney v rozhlase. Za nejlepší kampaň považují porotci "Orbit po každém jídle".

Reklamní kampaň Orbit po každém jídle. | foto: Youtube.com

Ocenění Zlatý ohníček, udělované každoročně za osobní přínos reklamě, obdržel Jakub Kohák, který je režisérem televizních šotů pro značky Kofola, kooperativa, Chevrolet, Nadace Terezy Maxové a další firmy. Na festivalu v Cannes byl navíc Kohák prezentován v prestižním světovém výběru Young Directors.

Letošní ročník Louskáčku změnil tvář. Rozšířil se počet kategorií na desítku a v porotě zasedli i zahraniční odborníci. Organizátoři se tak vypořádali s kritikou, že si čeští kreativci rozdávají ceny mezi sebou.

"V době krize je kreativní přístup důležitější než dříve, protože právě vtip a nápad prodává," říká kreativní ředitel agentury Mather Communication a člen poroty Jiří Langpaul.

Louskáček

Soutěž o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu každoročně pořádá profesní Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi.

Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards. Vítězné práce tak automaticky postupují do evropské soutěže, která se koná v Barceloně.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Nový produkt společnosti McDonald´s pro zákazníky - vegany
McDonald´s zvažuje nasadit veganský burger. Testuje ho ve Finsku

Pokus o veganský burger ve finském Tampere byl u McDonald´s natolik úspěšný, že se fastfoodový řetězec rozhodl nabídnout McVegan celostátně. V jiných státech...  celý článek

košík, ilustrační foto
Velké srovnání nákupů: Česko nejdražší, Polsko levné, Německo kvalitní

Redaktoři deníku MF DNES se vydali nakupovat do sousedních zemí, aby porovnali ceny a složení potravin a drogerie. Výsledek testu ukázal, že pokud chcete...  celý článek

Ananas z Lidlu. Češi, Slováci a Maďaři kupují jiný než Němci a Rakušané. Je...
PŘEHLED: Další šizené potraviny. Sýrová náhražka, jablko místo pomeranče

Rozdíly v kvalitě potravin jsou i v privátních značkách řetězců. Test, který zpracoval Ústav konzervace potravin Vysoké školy chemicko-technologické, srovnával...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.