Reklamní kampaň Orbit po každém jídle.

Reklamní kampaň Orbit po každém jídle. | foto: Youtube.com

Nejlepší reklamní kampaň: Orbit po každém jídle

  • 1
Sedmnáctý ročník soutěže Louskáček o nejkreativnější reklamu má své vítěze. Hlavní cenu Grand Prix si odnesli "Zloději" od agentury MARK BBDO pro pojišťovnu Direct. Ocenění získaly i reklamy "Muzeum komunismu" společnosti YR Praha v kategorii tisk a "Ztraceno v překladu" od Leagas Delaney v rozhlase. Za nejlepší kampaň považují porotci "Orbit po každém jídle".

Ocenění Zlatý ohníček, udělované každoročně za osobní přínos reklamě, obdržel Jakub Kohák, který je režisérem televizních šotů pro značky Kofola, kooperativa, Chevrolet, Nadace Terezy Maxové a další firmy. Na festivalu v Cannes byl navíc Kohák prezentován v prestižním světovém výběru Young Directors.

Letošní ročník Louskáčku změnil tvář. Rozšířil se počet kategorií na desítku a v porotě zasedli i zahraniční odborníci. Organizátoři se tak vypořádali s kritikou, že si čeští kreativci rozdávají ceny mezi sebou.

"V době krize je kreativní přístup důležitější než dříve, protože právě vtip a nápad prodává," říká kreativní ředitel agentury Mather Communication a člen poroty Jiří Langpaul.

Louskáček

Soutěž o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu každoročně pořádá profesní Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi.

Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards. Vítězné práce tak automaticky postupují do evropské soutěže, která se koná v Barceloně.

,