Diskuze
Diesely v Německu už nikdo nechce. Ceny ojetin srážejí čachry s emisemi
Děkujeme za pochopení.
K93a45r95l 50R64i93e83g78e55l
Hybridni pohony, elektromotor do kazdeho kola plus maly motor pohanejici generator proudu..plus."nerezavejici" karoserie z kompozitu, ale to by hodne klesla cena...a zisky.
M30i81r79o11s66l32a13v 18S59t45e42i86n78e44r
Momentálně se pohled mění, emise jsou následkem spalování uhlovodíků a jsou i u benzinových motorů často docela mimo dobré hodnoty. To se zatím úmyslně přehlíželo, někteří výrobci jako Toyota podpořili právě ten dieslový bashing aby se zbavili protivné konkurence, jmenovitě VW.
Zákon o omezení smogu konzultují odborníci, výsledkem je, že doporučují omezit veškerý provoz vozidel se spalovacím motorem na zcela konkrétních místech, kde dochází ke zvýšené kontaminaci.
Takový zákaz pak je i kontrolovatelný, policie v tom proudu nemůže kontrolovat plakety s nějakou barvou. Přetížený úsek je třeba uzavřít a provoz odvést objížďkou. To už samo způsobí změnu chování řidičů, kteří si budou vyhledávat už odzačátku jinou trasu.
J60i88ř88í 40J72u77r51s85a
Nemám ty dýzly vůbec rád, tak jsem se do článku začetl. Ale takhle špatně a tendenčně napsaný článek jsem na idnes nečetl už dlouho. No, vlastně naposledy včera, předtím předevčírem, jo a předpředevčírem a předpředpředevčírem jakbysmet. Žurnalismus mají dělat žurnalisté a ne pisálci.
P67e65t41r 42V25o53d80i32č96k12a
TSI bez filtru mají jen o chlup větší produkci pevných částic, než diesel s filtrem a řádově menší produkci, než diesel bez filtru. To je ten důvod, proč na ně došlo až teď. Když se omezili největší smraďoši, tak se jde i po tom zbytku.
M12i54r97o58s34l72a96v 85S89o52c18h55o74r
Cituji z webu drive: "Ropa se přepravuje pomocí speciálních lodí, tankerů. Po světě pluje přes 4 tisíce tankerů, z nichž několik stovek má gigantické rozměry. Ty největší dosahují délky přes 400 metrů a mají výtlak přes 500 tisíc tun. Lodní motory s obrovským výkonem mnoha desítek MW spalují palivo nejhorší kvality s vysokým obsahem síry. Průměrné osobní auto vyprodukuje za rok něco přes 100 gramů oxidů síry, kdežto největší lodě světa vyprodukují ročně každá přes 5 tisíc tun (!) stejné látky, tj. jako 50 milionů aut. Ve spalinách jsou též oxidy dusíku a samozřejmě též emise CO2. Emise lodních motorů ještě donedávna nebyly regulovány žádnými předpisy."
Konec citátu. To samé podobné se dá najít i o dopravních letadlech. Tak co tady vlastně řešíme?
L63u20b10o13š 44U24l23r69i33c17h
Viac ma hnevá keď mi popred okná znečisťuje vzduch niekoľko tisíc áut, ako nejaká loď 1000km od môjho domu.
M36i36r47o39s83l33a45v 12S63o25c42h86o86r
Tak zaprvé, NO2 je nebezpečný jedovatý plyn, který ale vzniká především spalováním těch slavných ("ekologických") biosložek. EU to už pomalu zjišťuje, a od pěstování řepky na biopalivo potichučky dává ruce pryč. V naší republice, díky štědrým dotacím a šikovné politice jedné strany, se pěstování řepky olejky podařilo ještě o 5 let prodloužit. Doufám, že si to posléze ten někdo zodpoví u soudu..
Zadruhé, z článku tak nějak vyplývá, že NO2 je něco jako kladivo, které chodí městem a sem tam někoho klepne po hlavě. A ten klepnutý umře. Ostatní jsou neklepnutí a vesele si žijou dál, ve 100% kvalitě života...Bohužel, není tomu tak. Mlácení jsme všichni! Jen někteří už na to umřeli. Ostatní jsou jen více nebo méně tímto jedem zasaženi.
J77a22n 89U33l27m
Škoda,že to není pravda, hned bych si nějaký fešný MLko dovezl
O24n18d29r56e43j 90K12a50l63m44a20n
A jaký motory teda mají všechny ty SUV? Dvoulitr s turbem v benzínu? Asi těžko, se spotřebou jako tank to nikdo nekoupí. Všechny větší auta se prodávají primárně v naftě.
P13a72v78e40l 25N80á18r44o32ž89n64ý
To jsou hlody, které snad neprodukovalo ani Rudé právo v 50 letech.
Realita je samozřejmě zcela někde jinde. Německo chudne a klesá průměrná cena zakoupeného vozu, no a světe div se půllitrové půlválce jsou na benzín, obecně je prostě benzín to sockovatější vozítko. Další věc je že šílenci z Brusele své nesmyslná kurvítka cpou do dieselů delší dobu a pokud do auta máte kromě nafty lejt močovinu i když nakrásně zvanou adblue, opět je to o penězích.
Ale co čekat od stranického tisku obviněného dotačního podvodníka, který lže i když přísahá na život vlastních dětí než lež v nadpisu, Němci o diesely stojí a to tak , že mercedes do nich mohutně investuje,
J42i95n59d30ř33i22c14h 66S11t33r45a16k91o50š
Přesně tak, důvody nepořízení dieselu jsou úplně jiné než aférky s měřením nebo nějaké uvedomění NO2. Díky serepetičkám navíc se zvýšila cena údržby a výrobci jen podporují zvýšení rizika problémů při větším nájezdu. Kdo kdysi koupil 1,9 TDI ve 150 tisících m+l velkou šanci zajet dalších 150 bez zvláštních investic. Dneska bych takový naftový motor těžce hledal.
P78e13t47r 81N82o81v66á52k
a co LPG ten je přeci ok
a tady se vymýšlí absolutní nesmysly na baterky
---
Podvody s emisemi a spotřebou automobilů
http://vw-passat.blogspot.com/2017/02/podvody-s-emisemi-spotrebou-automobilu.html
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...