Němečtí pohřebáci našli díru na trhu, gayům nabízí rakve s mužskými akty

  14:08aktualizováno  14:08
Dva němečtí podnikatelé, provozující pohřební službu v Kolíně nad Rýnem, rozšířili svůj byznys o rakve vyzdobené postavami nahých urostlých mužů. Kresbami, vycházejícími z renesančních námětů, chtějí vyjít vstříc potřebám zákazníků, kteří se prý na ně s důvěrou obracejí proto, že jsou sami homosexuálové.

Rakve pro homosexuály | foto: Koeln.de

"Každý člověk by měl mít možnost ozdobit si na svou poslední cestu rakev takovým způsobem, který zachycuje jeho život," řekl dvaatřicetiletý Thomas Brandl, jeden ze dvou majitelů pohřební služby Königsfeld & Brandl.

Netradiční rakev přijde na 1 650 eur (téměř 41 tisíc Kč), urna s podobnými motivy je téměř sedmkrát levnější a vyjde na 245 eur, píše německý server koeln.de.

K rakvím a urnám s postavami nahých atletů nabízejí podnikatelé také schránky v barvách duhy, která je znakem gayů a leseb. Místo na hroby pak mají homosexuální páry vyhrazené kolem stromů. "Lidé se o tuto nabídku velmi zajímají a reagují na ni velmi pozitivně," říká Brandl, který se do rozšíření služeb firmy rozhodl poté, co se svým partnerem a společníkem Michaelem Königsfeldem obdrželi několik požadavků od gayů.

True

Oba podnikatelé jsou přesvědčeni o tom, že lidé se na ně obracejí proto, že oni sami se se svou sexuální orientací netají. 

"Ačkoliv se k homosexualitě hlásí například starosta Berlína (Klaus Wowereit), tak gayové a lesby přesto stále narážejí na řadu předsudků a úředních překážek. Když jim umře někdo blízký, je pro ně proto velmi obtížné říci, co by si pro své blízké přáli. A proto je pro ně jednodušší, když se v této těžké situaci svěří někomu, komu věří, že jim rozumí," vysvětlili německému serveru pohřebáci.

Ti si vedle vyhovění potřeb menšinové skupině zákazníků slibují od svých služeb také dobrý příjem. Podle některých odhadů je totiž homosexuálně orientovaný každý desátý Kolíňan, píše Reuters.

Autor:


Nejčtenější

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...



Z prošlého jídla a miliard much udělali dva Britové v Jižní Africe byznys

Od roku 2008, kdy firma vznikla a přijala první zaměstnance, se jejich počet...

Miliardy much a hnijící jídlo jsou pro bratry Jasona a Davida Drewovy z Velké Británie jádrem podnikání. V Jižní Africe...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

KVÍZ: Proč chyběl v Československu toaletní papír a kde byste našli Baťov?

Peníze

České a slovenské hospodářství prošlo za posledních sto let etapami bouřlivého rozvoje i zaostávání. Děti dnes už...

Další z rubriky

Módní trh na roztrhání. Česko si vyhlédl další německý e-shop

Čísla by nám měli usnadnit orientaci ve velikostech, občas to bývá ale naopak....

Nové e-shopy dál vstupují na český trh s módou. Krátce po vstupu německého Zalanda expanduje do České republiky další...

Češi si připlatí i za další značku piva, ceny zvyší také Bernard

Stanislav Bernard

Rodinný pivovar Bernard z Humpolce od 29. října zdraží svá piva. Cenu sudového moku zvýší v průměru o 70 haléřů,...

Škoda představila novou tramvaj pro Německo, spojí tři města

Skupina Škoda Transportation představila v německém Mannheimu novou tramvaj...

Skupina Škoda Transportation ve čtvrtek představila v německém Mannheimu model nové tramvaje ForCity Smart, s níž...



Najdete na iDNES.cz