Ronay ochutnal celkem třitcet druhů šampaňského ze supermarketů v cenové skupině od čtrnácti do osmnácti liber. Tři z nich ocenil známkou "vynikající".
Jednalo se o Champagne de St Gall Premier Cru Brut z řetězce Marks & Spencer a dva sekty z obchodů Sainsbury's - Vintage 1999 Blanc de Blancs Brut a Blanc de Noirs Brut.
"Byla by chyba kupovat proslulé šampaňské pouze kvůli jménu na etiketě, když v mnohých supermarketech lze koupit láhev ve srovnatelné kvalitě," radí Ronay.
"Protože je lacinější, myslí si lidé, že není tak dobré a to je omyl," dodal.
Podle serveru BBC zvětšují supermarkety svůj podíl na trhu se šampaňským. Zatímco v loňském roce 59 procent všech prodaných lahví pocházelo ze supermarketů, do října tohoto roku se podíl zvýšil na 64 procent.
Podle výzkumu AC Nielsen utratili britští zákazníci v průběhu minulého roku za šampaňské 301,6 milionu liber, z toho 192,7 milionu inkasovaly supermarkety jako například M&S a Lidl.