Milovníci jídla v McDonald’s si můžou v St.Joseph od července v rámci programu „Vytvoř si svou vlastní chuť“ nakombinovat hamburger a kuřecí sendvič podle osobních chuťových preferencí. Nejzajímavějším artiklem budou však zřejmě „nekonečné hranolky“, které bude nová pobočka nabízet jako první na světě, informuje Business Insider.
Nová restaurace o rozloze šesti set metrů čtverečných nabídne kromě akce s hranolkami a zákusky také obsluhu přímo u stolů nebo speciální koutky pro děti, místnost pro oslavy a také moderní pohovky a křesla.
Podle webu Brandeating přijde možnost přecpat se hranolkami na tři dolary, což je o dolar víc, než v USA stojí v McDonald’s velké hranolky. Cena za „sněz kolik můžeš“ tak nebude pro mnoho Američanů nijak zvlášť lákavá.
V nové pobočce rychlého občerstvení nebude chybět ani několik digitálních samoobslužných kiosků, které už řetězec zavádí v prodejnách po celém světě.
Fastfood se chce zaměřit rovněž na maminky s dětmi. Nabídne jim prostory pro dětské akce, které nabídnou stolní videohry nebo interaktivní světelné tabule.
Česká pobočka McDonald’s o experimentu s nekonečnými hranolkami ani s interaktivním hracím koutkem zatím nepočítá. „Spojené státy jsou zcela jiný trh než je ten náš. V Česku o zavedení all you can eat neboli sněz co můžeš neuvažujeme. Češi preferují speciály, jako je například vepřový McCountry,“ uvedla pro iDNES.cz Zuzana Svobodová, ředitelka komunikace McDonald’s ČR.
Archivní video: radost i smutek ve slavné reklamě na McDonald’s: