Diskuze
Překvapení na dráze: Arriva dvakrát denně do Trenčína, Leo do Varšavy
Děkujeme za pochopení.
J21a84n 33V23a59l83o42u74c96h
No zapráskávat koridor dvouvozovou jednotkou (když z hlediska zabezpečovacího zařízení zabírá stejný počet "oken" jako dlouhý vlak) s maximálkou 120 (a tím ty okna projede pomaleji než expres 160, takže vlastně zabírá v grafikonu místa více) je o přes hubu...
O jízdě na naftu pod dráty na nějakých 85% trasy nemluvě...
J21a77r90o45s78l17a51v 58S90t64u53p70k44a
Praha - Istanbul by nebyla spatna linka....
M65i84r53o25s23l10a80v 54P72a64v33l11í20č23e37k
Koukám zas jen hlavní korydor. Tak to na Hradec Králové změny nebudou.
A95d98a30m 57B74e94r81n76a29r47d
A já si myslím, že vlaků je stále málo. Mezi Kolínem a Prahou by mohly jezdit co 2 minuty ve špičku (4:00 - 23:00) a co 4 minuty mimo špičku.
P69e44t70r 41B93e51z48s23t67a44r68o93s24t78i
Ale ve špičce se lidi nevejdou, navrhují 5:30-8:30 snížit interval na 50 sekund, když to zvládne metro na Ukrajině...
F10e13l93i70x 61M38e96d14e20k
Připadá mi nesmyslné zvyšovat frekvenci vlaků na této trati.. Kapacita je na hraně možností.
Proč nespojovat vlaky jednoho dopravce a nerozpojovat je tam, kde se jejich trasy rozdělí? Jízdní dobu by to příliš neovlivnilo..
Praha -> Kolín
Odjezdy z hl.n: 15:55, 16:06. 8 + 8 vagonů, ve stejné trase jezdívaly spoje o 17ti vagonech, nevidím tu problém.
Praha -> Pardubice
Odjezd z hl.n: 16:52, 16:55. 7 + 7 vagonů, opět se vejde bez problému.
Spojování souprav by sice znamenalo sjednocení zastávek (tzn. vlak, co jel o několik minut dříve, a nestavěl v určité zastávce, by po spojení stavěl spolu s vlakem, se kterým je spojený. Jelikož zpomalení rychlejšího spoje by bylo v řádu několika minut (u příkladu Pha - Pce 10 minut), nevidím důvod, proč by tento krok nemohl být vykonán. Přece jen, nejkritičtější úsek koridoru je Praha - Kolín, stačilo by alespoň, aby byly spoje spojeny právě v tomto úseku.
M90i14r80o34s25l88a38v 29P43a92v88l19í55č89e27k
A kdo by jim to rozpojoval? To by dráhy museli mít více posunovačů.
P15a39v87e74l 79M69a62t11o84u50š56e70k
Zajímalo by mne, kdy někdo odpovědný se zdravím rozumem konečně řekne rezolutní DOST!. Nestačí, že trať hlavně v úseku Praha - Kolín je pro vyšší počet vlaků již takřka nepropustná (a postavit aspoň do Č. Brodu 4 koleje by byl, jak se obvykle dovídám na diskusích, nesmysl, tříkolejka je přece ideální!), že jakákoli nepravidelnost, způsobená např. pomalou jízdou (které jsou i v tomto úseku prakticky nepřetržitě), naruší grafikon takovým způsobem, že už včas jezdit po celý zbytek dne nelze, že alternativní trať přes Nymburk je díky dlouhodobě zanedbávané údržbě pro (relativně) rychlou osobní dopravu takřka nepoužitelná. Stále se na trať pouštějí další dopravci, aby se vzájemně dublovali a aby jim stát platil kompenzace za dumpingové jízdné. Takový způsob je naprosto nekoncepční a hodný rozvojové země. Místo aby se počet vlaků ustálil na rozumné úrovni (např. spojováním souprav a jejich rozdělování do různých směrů v příslušných stanicích), dělá se pravý opak.
O10l21d24ř89i50c64h 34J78a37n22e26č32e33k
správně, taky bych přestal na D1 nebo Jižní spojku pouštět další auta, protože jsou permanentně přetížené!
v jednom s Vámi ale musím souhlasit: stát hrubě zanedbal údržbu a rozvoj tratí. minimálně z Prahy do Třebové už dávno měla vést čtyřkolej, i kdyby třeba z toho dvě koleje vedly přes Hradec do Chocně.
F39r25a34n10t34i69š53e23k 76M64a31t50ě32j33č49e38k
Arriva není soukromá společnost, ale dceřiná společnost Německých drah.
Zajímalo by mne zda České dráhy připravují provozování železniční dopravy, nebo autobusové v jiných zemích!
O12l94d83ř67i28c37h 17J28a13n48e54č31e20k
1) proč by nutně měly? někdy je lepší zaměřit se na domácí trh. např. ČEZ v Albánii zrovna moc nevydělal.
2) ano - do Krakova už jezdí a např. se přihlásily do soutěže na rychlíky Bratislava - Banská Bystrica.
J88a91n 22D64r50l50í54k
Kde najdu spoj Staré Město u Uherského Hradiště - Praha?
O37l11d60ř80i12c57h 33J55a91n48e28č40e83k
v návrhu JŘ některého z krajů, jimiž projíždí
J49a34n 27J42e64m15e11l17k16a
Jsem zvědavý, jestli Poláci nebudou dělat obstrukce. Jakmile chtěl Leo vstoupit na polský trh, ejhle, koupili Flirty :-)
P84e25t32r 12N86e72c18h85a80n82i94c10k11ý
Důležitou novinkou je i obnova večerného spojení LE1367 20:20 z Prahy na Moravu a dál do Prešova. Obnoví se tím návaznosti v Kolíně a Pardubicích na rychlíky ze severu.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Kapesní reaktory ty velké nenahradí. Spíše uhelné elektrárny a teplárny
Premium První malý jaderný reaktor v Česku by měl vyrůst v Temelíně. ČEZ chce do konce roku vybrat...
OBRAZEM: Proč na českých bankovkách chyběly ženy a co skrývá pětitisícovka
Nad podobou českých bankovek se pozastaví málokdo, skrývají ale pozoruhodné příběhy i detaily....
Kanadě dochází javorový sirup, zásob má nejméně za šestnáct let
Kanadské rezervy javorového sirupu se loni zmenšily na 3,1 milionu kilogramů, celkově jsou přitom...
Stávka zažehnána. Aerolinky Lufthansa se dohodly s odbory na mzdách
Německé aerolinky Lufthansa a odbory Verdi se dohodly na nových mzdových a pracovních podmínkách...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!