O testu

Test probíhal od 4. do 18. listopadu 2003. Redakce MF DNES vybrala šest hypermarketů.
Test probíhal od 4. do 18. listopadu 2003. Redakce MF DNES vybrala šest hypermarketů. Každému jeho obchodnímu zastoupení přiřadila telefonický kontakt, který je běžně dostupný na internetových stránkách daného řetězce. Společnost Positive, která se specializuje na telefonický průzkum, provedla v průběhu 15 dnů v čase od 8.30 do 15 hodin deset anonymních telefonických hovorů do každé ze zvolených centrál obchodního řetězce. Přitom se dotazovala na řešení pěti konkrétních problémů.

Na jaké otázky hypermarkety odpovídaly?

1. Je možné vrátit zboží, které nemá vadu, bez udání důvodu a dokdy od zakoupení?
2. Jakými platebními kartami u vás mohu platit?
3. Máte nějaké speciální slevové karty?
4. Kde najdu váš hypermarket v Praze a jak tam mají otevřeno?
5. Jsem nespokojený s vyřízením reklamace. Můžete mi dát telefon na ředitele?