H&M v Česku vydělávají stále víc. Ještě letos otevřou pět nových prodejen

  11:26aktualizováno  11:26
Zisk švédského prodejce oděvů Hennes & Mauritz (H&M) stoupl v Česku ve finančním roce 2014/2015 o sedm procent na 143 milionů korun. Tržby se zvýšily o třináct procent na 2,77 miliardy korun. Letos chce řetězec otevřít pět nových prodejen. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti.

V česku letos přibudou další obchody švédské oděvní značky H&M (ilustrační foto). | foto: Profimedia.cz

„Pro příští rok společnost nepředpokládá zásadní výkyv ve výsledku hospodaření v porovnání s fiskálním rokem končícím 30. listopadu 2015,“ uvedla firma. V letošním roce se chce firma soustředit na prodej a efektivitu nákladů.

Firma H&M loni otevřela v Česku jednu novou prodejnu a na konci loňského roku jich tak provozovala čtyřiačtyřicet. Firma zaměstnává v ČR 864 lidí. V tuzemsku od loňska funguje i internetový obchod značky. Řetězec na českém trhu působí od roku 2003. Na začátku roku otevřel v pražské Pařížské ulici svůj první obchod módní značky COS v Česku.

Kromě těchto dvou značek řetězec vlastní značky Monki, Weekday, Cheap Monday a & Other Stories. H&M je druhým největším prodejcem oděvů na světě za španělskou firmou Inditex, majitelem obchodů Zara. Mezi největší tuzemské prodejce oděvů patří například Lidl, Tesco Stores, C&A moda, KiK, New Yorker či Takko.

Autor:


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...



Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

KVÍZ: Proč chyběl v Československu toaletní papír a kde byste našli Baťov?

Peníze

České a slovenské hospodářství prošlo za posledních sto let etapami bouřlivého rozvoje i zaostávání. Děti dnes už...

Další z rubriky

Šedé agentury práce mají v hrsti sto tisíc lidí, varuje Grafton

Ilustrační snímek

Více než statisícová levná námezdní síla se v Česku nachází v područí takzvaných „šedých agentur“ práce. Firmy, které...

E-shopy s potravinami vypomáhají s rozvozem zboží jiných prodejců

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.

Internetové obchody s potravinami se snaží zlepšit své hospodaření rozvozem zboží pro jiné obchodníky. Rohlík.cz začal...

Samoobslužné pokladny ověří u Britů jejich věk. Kvůli alkoholu a cigaretám

Samoobslužná pokladna firmy NCR vybavená systémem na rozpoznávání věku z...

V některých supermarketech ve Velké Británii zákazníci již brzy nebudou muset při nakupování alkoholu a cigaret u...



Najdete na iDNES.cz