Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

H&M v Česku vydělávají stále víc. Ještě letos otevřou pět nových prodejen

  11:26aktualizováno  11:26
Zisk švédského prodejce oděvů Hennes & Mauritz (H&M) stoupl v Česku ve finančním roce 2014/2015 o sedm procent na 143 milionů korun. Tržby se zvýšily o třináct procent na 2,77 miliardy korun. Letos chce řetězec otevřít pět nových prodejen. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti.

V česku letos přibudou další obchody švédské oděvní značky H&M (ilustrační foto). | foto: Profimedia.cz

„Pro příští rok společnost nepředpokládá zásadní výkyv ve výsledku hospodaření v porovnání s fiskálním rokem končícím 30. listopadu 2015,“ uvedla firma. V letošním roce se chce firma soustředit na prodej a efektivitu nákladů.

Firma H&M loni otevřela v Česku jednu novou prodejnu a na konci loňského roku jich tak provozovala čtyřiačtyřicet. Firma zaměstnává v ČR 864 lidí. V tuzemsku od loňska funguje i internetový obchod značky. Řetězec na českém trhu působí od roku 2003. Na začátku roku otevřel v pražské Pařížské ulici svůj první obchod módní značky COS v Česku.

Kromě těchto dvou značek řetězec vlastní značky Monki, Weekday, Cheap Monday a & Other Stories. H&M je druhým největším prodejcem oděvů na světě za španělskou firmou Inditex, majitelem obchodů Zara. Mezi největší tuzemské prodejce oděvů patří například Lidl, Tesco Stores, C&A moda, KiK, New Yorker či Takko.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vinařský oblek
Vinaři budou mít vlastní kroje, jeden vyjde na 16 tisíc korun

Nejen rybáři, myslivci nebo hasiči mají na jižní Moravě speciální obleky. Svůj slavnostní oděv budou mít také vinaři. Několik desítek se jich už šije.  celý článek

Západní vstup do haly byl v den slavnostního otevření nazdoben prapory i...
Amazon před Vánoci hromadně nabírá, práci tu dostane 2500 brigádníků

Americký internetový prodejce Amazon v tuzemsku v předvánoční sezoně nabere 2 500 nových sezonních pracovníků. V České republice aktuálně pro společnost...  celý článek

Na trh vstupuje další stravenka, digitální Benefitka.
E-stravenka Benefitka chce rozbít trh s poukazy. Restaurace nic nestojí

Na trh zaměstnaneckých benefitů ve středu vstoupil nový hráč. Nadnárodní společnost Neeco nabídla elektronickou stravenku, v podobě platební karty. S tou lze...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.