Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se Karla Komárka

velikost textu:
vydáno 19.2.2004 11:05

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 19. února 2004 do 11:20

OTÁZKA: Co přesně chystáte na blížící se valné hromadě CK Fischer? O kolik navýšíte základní jmění a jaký pak bude váš podíl? TV
ODPOVĚĎ: Valná hromada společnosti CK Fischer bude projednávat navýšení základního kapitálu. Smyslem je posílení finanční situace pro rozvoj společnosti. 19.2.2004 11:09
OTÁZKA: Dobrý den. Kdy (za jak dlouho) počítáte, že se vám investice do Fischera vrátí? Private Investor
ODPOVĚĎ: Správná otázka, očekáváme zhodnocení investice dvojím způsobem, růstem hodnoty firmy na trhu a dále dividendovým výnosem. Počítám a věřím, že v rozumné době několika let. 19.2.2004 11:11
OTÁZKA: Mluvil jset s panem Fischerem po jeho odchodu? Nebo krátce před ním? Zdůvodnil vám nějak, proč odchází? Kolin
ODPOVĚĎ: S panem Fischerem mluvíme pravidelně, hovořil jsem s ním před jeho rozhodnutím o odchodu z funkce i po. Bylo to jeho osobní rozhodnutí, nyní jsme ve velmi dobrém obchodním kontaktu. 19.2.2004 11:13
OTÁZKA: Hodláte si i nadále ponechat všechna tři letadla CK Fischer? MN
ODPOVĚĎ: Letadla si hodláme ponechat a letecký park i rozšiřovat ekonomicky rozumným způsobem.Předpokládáme zachování dobrých služeb letecké společnosti Fischer Air pro CKF. 19.2.2004 11:15
OTÁZKA: Dobrý den, jaké změny lze očekávat v servisu a kvalitě služeb CK? U koho má CK pojištění proti úpadku? Petr
ODPOVĚĎ: Připravujeme celou řadu novinek jak v oblasti produktů, destinací a cílených skupin klientů. Některé z nich jako Fischer News, nové katalogy atd. jsou již postupně představovány. Chceme uspokojit celou škálu našich klientů perfektním servisem a přístupem všech spolupracovníků. 19.2.2004 11:18
OTÁZKA: Kam se letos chystáte na dovolenou? A pojedete s Fischerem? Malina
ODPOVĚĎ: Určitě alespoň jednou v letošním roce navštívím Kanárské ostrovy či Mallorcu s CKF. 19.2.2004 11:19
OTÁZKA: Myslíte si, že se CK Fischer dostane opět na výsluní? Myslím, že po loňských problémech hodně utrpěla.... aaa
ODPOVĚĎ: Jsem pevně přesvědčen že společnost CK Fischer svou kvalitou služeb a zejména novými produkty a servisem nastaví nové a zajímavější možnosti cestování. 19.2.2004 11:21
OTÁZKA: Pane inženýre, mám před sebou MF a dívám se na obrázek nového generální ředitele, srovnávám s charismatickým panem Fischerem a je mi jasné, že slavná léta této cestovky jsou nenávratně pryč. Víte, když vyjíždíme na dovolenou, kupujeme si také iluze a to je něco jiného než kubický metr plynu, či elektrozboží,nemyslíte? Vávrová
ODPOVĚĎ: My chceme kromě charismatického vzhledu nabídnout našim klientům hlavně špičkovou úroveň dovolené. 19.2.2004 11:22
OTÁZKA: Jak nesete vy odchod pana Fischera z CK? Neuvažujete po odchodu pana Fischera o přejmenování společnosti? Bylo by to příhodné...nabízí se například CK Komárek Martinnn
ODPOVĚĎ: V žádném případě neuvažuji o přejmenování společnosti. V tom dobrém co p.Fischer vytvořil hodláme pokračovat a rozvinout tuto značku dále. 19.2.2004 11:24
OTÁZKA: Jaký je Váš podnikatelský záměr s CK Fischer? Budete expandovat nebo omezovat nabídku a služby? Josef
ODPOVĚĎ: Každé dva měsíce chceme přinést na trh nějakou novinku v oblastí produktů, destinací, nebo služeb. Dlouhodobě hodláme expandovat na další trhy. 19.2.2004 11:26
OTÁZKA: Jak hodnotíte veletrh Holiday World, který před pár dny skončil? Zuzana
ODPOVĚĎ: Velmi dobře, byl jsem velmi potěšen úspěchem stánku CKF a počtem téměř 20 tisíc návštěvníků, děkuji. Doufám, že se spolu s Leošem Marešem a dalšími se naši klienti dobře bavili. 19.2.2004 11:27
OTÁZKA: Dobry den, chtela jsem se zeptat, jestli uz vite jake budou letosni "prazdninove" hity? Kam budou chtit lide nejvice cestovat? A budete tomuto trendu prizpusobovat nabidku CK Fischer? paja
ODPOVĚĎ: Připravujeme několik velkých překvapení, které budou uvedeny v našich Fischer News. Pozorně sledujte. 19.2.2004 11:29
OTÁZKA: Dobrý den pane Komárku, mám dotaz. Neuvažujete o zlepšení péče o stávající letité klienty ? Již 9 let já a moje rodina využíváme CK Fischer, většinou 2 x do roka a ještě jsem se nesetkala s tím, že např. mám nějaké věrnostní výhody či když přijdu na přepážku objednat si zájezd, tak musím znovu a znovu opět poskytovat své osobní údaje, neboť v systému nejsou k dispozici ? Nezáleží na letitých zákaznících nebo již vyvíjíte nějaké věrnostní programy ? Děkuji. Martina Martina
ODPOVĚĎ: Nejdříve Vám chci poděkovat za Vaši věrnost CKF. Nový tým pracovníků vytváří databázi klientů, určitě se velmi změní přístup a také věrnostní výhody pro stálé klienty. 19.2.2004 11:31
OTÁZKA: Podílíte se i Vy sám osobně na rozvoji CK ? Případně jak ? Aleš
ODPOVĚĎ: Komunikuji se zástupci představenstva pravidelně a spolupracuji na koncepci rozvoje CKF. 19.2.2004 11:32
OTÁZKA: Pane Komárek, myslíte si, že by Fischer mohl nabídnout nějaké slevy např. pro studenty? Možná to není dobrý nápad, ale udělat nějaké speciální nabídky by možná stálo za to. Díky Petr Petr
ODPOVĚĎ: Děkuji za dobrý podnět, určitě se jím budeme zabývat. Již pracujeme na adresných nabídkách a podpůrných probramech a slevách pro jednotlivé skupiny klientů. 19.2.2004 11:34

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.