Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

On-line rozhovor

Čtenářům odpoví Vratislav Kulhánek

velikost textu:
vydáno 11.11.2004 13:50

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 11. listopadu 2004 do 14:25

OTÁZKA: Dobrý den. Zajímalo by mě, jak se cítíe na novém postu. nemáte pocit, že najednou nemůžete už do ničeho mluvit? Že tu hlavní řídící práci za vás převzal pan Wittig? Hansi
ODPOVĚĎ: Nemohu tvrdit, že nemůžu do ničeho mluvit. Pravidelně se s kolegou Wittigem radíme a myslím, že mohu říct, že jsem průběžně velmi dobře informován. Samozřejmě exekutiva je o něčem jiném. 11.11.2004 14:02
OTÁZKA: Dobrý den, pane Kulhánku. Četl jsem vyjádření pana Detlefa Wittiga o nové škodovce. Doslova řekl, že to bude "prostorový koncept, mnohem více než kombi, limuzína s množstvím prostoru, nový druh křížence". To nějak nevím, jak si představit. Můžete to popsat lépe, nebo třeba přirovnat k nějakému konkurenčnímu podobnému vozu? Koliha
ODPOVĚĎ: Nedá se hovořit o novém druhu křížence. Půjde o vůz, který ve své třídě by odpovídal kategorii vozů MPV, zatím obvyklých ve třídách vyšších. 11.11.2004 14:03
OTÁZKA: Na jakou cílovou skupinu chcete zamířit novým vozem založeným na roomsteru? Bude to opravdu nová řada tedy budete vyrábět fabie, octavie, superby A "roomstery"? Yaser
ODPOVĚĎ: Nedá se říci, že by to byla zcela nová řada. Roomster se pohybuje na hranici mezi třídou A0 a A. Cílovou skupinou by měly být rodiny s požadavkem na velkou variabilnost vnitřního prostoru. 11.11.2004 14:05
OTÁZKA: Dobrý den, bojíte se konkurence kolínské automobiliky? Díky Petr X.
ODPOVĚĎ: Nebojím, protože vozy vyráběné v Kolíně budou menší než je naše Fabia, a protože na trhu se s touto kategorií vozů poměrně dobře vyrovnáváme, nemyslím, že by šlo o přímého konkurenta. Kromě toho už prohlášení kolegy Enomota říká, že jde o třetí vůz do rodiny s převážným zaměřením na export. 11.11.2004 14:07
OTÁZKA: Dobrý den. Na kdy se chystá nová verze superbu? šoffér
ODPOVĚĎ: Obvyklá životnost modelu je 7 let. Z toho lze vyvodit, kdy by měl na trh přijít následník Superbu. 11.11.2004 14:07
OTÁZKA: Máte ke škodě a autum zvláštní vztah nebo jste spíš manažer, který může pracovat v jakékoli firmě? Existuje odvětví, do kterého byste nešel za žádnou cenu? Filip
ODPOVĚĎ: Mám ke Škodě a k autům velmi specifický vztah, potažmo mám je rád oba. Nicméně řízení automobilky nebo kterékoli jiné firmy je řemeslo a myslím, že není odvětví, které by pro mě bylo nepřijatelné. 11.11.2004 14:09
OTÁZKA: Nějak se mi nedaří našetřit čtvrt milionu na nové auto. nechápu proto moc, proč říkáte, že češi nemají zájem o malá levná auta. O co podobná tvrzení opíráte? Já bych si auto za 180 tisíc nechal líbit a na Kolín se těším... učitel
ODPOVĚĎ: Své tvrzení opírám o to, že pokud se podíváte na prodeje a podíly na českém trhu automobilů, tak ani těch několik modelů, které jsou cenově pod 200 tisíc Kč, nezaznamenávají mimořádný růst ani obrat. 11.11.2004 14:10
OTÁZKA: Budou roomstery vyrabeny jako ekologicka varianta auta, nebo jako klasicky vuz na klasicke palivo? Nebo neco mezi tim? Lukas
ODPOVĚĎ: I roomstery budou poháněny klasickými spalovacími motory, jako medium bude benzín a nafta. Tím se ovšem nedá říct, že motory, které splňují euro5, nejsou ekologické. 11.11.2004 14:12
OTÁZKA: Pane Kulhanku, myslim, ze jsi zaslouzitr obdiv a uznani, za Vas se toho hodne zmenilo. Co se vsak bohuzel nezmenilo je jednani nekterych dealeru a zastupcu automobilky. Mam Superb potreti se stejnou vadou v servisu a nikdo mi neni schopen rict, kdy bude auto opraveno, ani se omluvit za vyskyt vady natoz prijit s rychlim resenim cele zalezitosti a poskytnutim odpovidajici nahrady. Jsem z toho smutny. Doufam, ze stejne jako Vas, tak i Vaseho nasledovnika nenechaji tyto zalezitosti klidnymi a budete se snazit vysvetlit svym lidem, ze prodavaji auta a ne rohliky. Josef Vytlacil
ODPOVĚĎ: Jsem z toho možná smutnější než vy, ale máte pravdu, že tento problém nenechá v klidu ani kolegu Wittiga. Zákazník, který si koupí nové auto, má skutečně nárok na mimořádné zacházení. Zavedli jsme systém LEX, takže k zlepšování dochází, ale velmi pomalu. 11.11.2004 14:13
OTÁZKA: Není otázka nového vozu jen blafováním, jelikož se Škoda bojí modelu Logan?Nebylo by možné nabídnout zakazníkovi auto, které by splnovalo standarty EU bez zbytečných "nesmyslů" výbavy? Nemám na mysli Junior? Nebojíte, že podobná uplatková aféra jako ve fotbale, vypukne v hokeji? Prokeš
ODPOVĚĎ: Nemám obavy, že by v hokeji propukla úplatková aféra. Problém není v tom nabídnout auto, které by bylo bez tzv. nesmyslů výbavy, ale musíme nabídnout auto, které má výbavu nejméně stejnou, jakou má konkurence, abychom u zákazníka uspěli. 11.11.2004 14:16
OTÁZKA: Dobrý den, jaký motor dostane nová škoda octavia RS? Michal P.
ODPOVĚĎ: Benzín 2,0 FSI 110 kW. 11.11.2004 14:17
OTÁZKA: odpovíte konkrétně, zda-li jste byl v KSČ, jaké jste měl funkce, a prošel-li by jste lustračním osvědčením? interracial
ODPOVĚĎ: Ano, byl jsem v KSČ v letech 1968-69. Pak jsem byl vyloučen. Nepochybuji o tom, že bych neprošel lustračním osvědčením. 11.11.2004 14:18
OTÁZKA: Dobrý den, pane Kulhánku. Co říkáte názoru, že i Oktávie byla naplněním snu Mladé Boleslavi za zakázaný projekt v 70. letech, Fabie je nejlepší pokračovatel třídy, která kdysi byla nastartována Favoritem. V těchto souvislostech chybí nějaká vize a duše Superbu. Startovní kampaň se schránkou na deštník byla jen jeho vizuálním vyjádřenímo. Jak v tomto směru vidíte další kroky Škoda Auto a.s.? Janko Novotný
ODPOVĚĎ: Již od roku 1991 jsme vycházeli z toho, že nelze budovat rozvoj fabriky jen na jedné modelové řadě. Posléze jsme došli k názoru, že daleko stabilnější než dvě nohy jsou tři. Proto Superb. Jsem si jist, že následník Superbu vás překvapí, neboť v rámci celého portfolia spolu s Fabií a Oktavií bude vyjádřením duše i vize Škoda Auto. 11.11.2004 14:20
OTÁZKA: Dobrý den, kromě jiného máme v rodině i několik Škodovek (fabia, octavia, superb). Musím říct, že jsou to dobrá auta ( srovnatelná se světovou konkurencí ) a mají výdr. Alespoň ty naše kousky s kterými mám zkušenosti. Po včerejší výměně okna po vloupání jsem ovšem nebyl spokojen s kvalitou práce ( osekaná a otlačená opěrka-to by se mechanikovi nemělo stát ) je možné si někde stěžovat a má to nějaký smysl. Jinak byl servis ( prozatím jen běžné prohlídky ) vždy bez problémů. Udělali jste ve Škodě kus práce. Přeji hodně dalších úspěchů. Xray
ODPOVĚĎ: Samozřejmě, že má smysl si stěžovat na oddělení servisních činností Škody Auto přímo v Mladé Boleslavi, a to písemně k rukám p. Adama. Jinak děkuji za pochvalu. 11.11.2004 14:21
OTÁZKA: Dobrý den pane Kulhánek, je pravda, že škodovka bude vyrábět jenou malá lidová auta a bude mít také podle toho pověst? Je pravda, že Superb nebude mít nástupce? Chtěl by jste, aby škoda také vyráběla i sporťáky nebo off-roady? Jaký je Váš názor na to, a jak dění můžete ovlivnit? Myslím si, že lidé by si přáli kompletní řadu automobilů a ne jen nějaké "drobty". Díky Boromir
ODPOVĚĎ: Nebude vyrábět malá auta. Pověst bude mít stále lepší. Superb bude mít nástupce. Samozřejmě, že bych si přál rozšíření portfolia o další modelovou řadu a věřím, že k tomu i dojde. 11.11.2004 14:23

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.





Najdete na iDNES.cz