OTÁZKA:
Osobne povazuji CS za nejhorsi banku z tech velkych co se tyka schopnosti zamestnancu poskytnout kvalitni sluzby drobnym klientum.
Nechapu, proc CS chce propustit sedminu lidi, kdyz prepazkovych pracovniku je malo (tedy alespon podle doby, kterou stravite pri cekani na prepazce).
Moje posledni spatna zkusenost- stravil jsem pul hodiny cekanim, nez se dostanu k prepazce, abych slozil hotovost na ucet. A nebylo to pred Vanocemi.
Nefuncnost bankomatu je az tristni. Jeste, ze mam ucet jinde a bydlim v Praze. Jiny bankomat se v okruhu dvou kilometru obvykle najde.
Ptam se tedy, proc budou propousteni zamestnanci (a bude jim vyplaceno odstupne), kdyz by bylo lepsi je prevest na prepazku.
Argument, ktery jsem slysel od Erste bank je blbost ("EB ma mene zamestnancu ale vyssi objem vkladu"), nebyla bran totiz do vetsi kupni sila Rakusanu a take nerealnost kurzu.
Veverka
ODPOVĚĎ:
Spořitelna opravdu zaostala v kvalitě služeb za všemi konkurenty. To brzy změníme a do roka a půl budeme na špici. Snižování stavu zaměstnanců je opravdu plánováno, v roce 2003 bychom chtěli mít zhruba 10.000 pracovníků oproti dnešním 14.130. Snižování stavu se však nebude týkat přepážkových pracovníků. Navíc budujeme samoobslužné zóny, které odlehčí nápor na naše přepážkové pracovníky a tím urychlí obsluhu klienta. Ke snižování stavu přistoupily všechny české banky a je to absolutní nutnost, aby obstály v silné zahraniční konkurenci.
25.1.2001 11:38