Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Šéf Leo Expressu o konkurenci na železnici

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 2. listopadu 2012 do 10:21

OTÁZKA: Dobrý den, myslíte si, že na atraktivní trati PHA - OVA/OVA - PHA časem přibude ještě další dopravce ? Je zde vůbec ještě nějaký prostor ? ( z hlediska kapacity železnice i potencionálních zákazníků ) Hezký den a hodně spokojených zákazníků přeji Martin z UH
OTÁZKA: Dobrý den pane generální řediteli, mám následující dotazy: - bylo by opravdu ekonomicky nereálné poskytnout teplý nápoj (kávu, čaj) v ceně jízdenky i pro cestující třídy economy? - co brání tomu, aby krátkodobé jízdenky MHD Praha byly k zakoupení již v Ostravě u pokladen LE? - proč podobně jako ČD, nevyužijí možnosti a prostřednictvím externího prodejce, v tomto případě Městského informačního centra, nejsou k dostání jízdenky LE i v centru města Ostravy? Možná, že by to zejména starší cestující ocenili. Co myslíte? Přeji hezký den z Ostravy. Zdeněk Šikl, Ostrava
OTÁZKA: Dobrý den pane Novotný, moc fandím Vaší nové společnosti, v zájmu zákazníka je potřebná co největší konkurence. Mám na Vás více dotazů - Vaše vlakové soupravy jsou mnohem lehčí než vlaky konkurence. V čem je vlastně hlavní výhoda tohoto? Dále bych se rád zeptal, zda neplánujete např. linku Praha-Brno, protože v tom vidím velký potenciál...A jako poslední otázku - vzhledem k tomu, že nemáte žádnou náhradní soupravu, jak budete řešit případnou poruchu vlaku? Máte dohodu s ostatními dopravci? Děkuji mockrát za odpověď! Tomáš V
OTÁZKA: Mám ještě jednu otázku. Jsou ve vlaku Leo Express místa pro vozíčkáře vybavena nějakým (třeba sklopným) stolkem? Zajímá mě, jak bude řešena situace, když si vozíčkář objedná občerstvení. Děkuji za odpověď. maxitom1
OTÁZKA: Pane Novotný, proč se vrháte zase na trať z Prahy do Ostravy, která už je podle mého názoru přehnaně dopravně obsloužena. Jezdím pravidelně z Prahy do Zlína a tam je dopravní obslužnost mizerná. Nemůžete nasadit také nějaký vlak z Prahy třeba do Břeclavi přes Otrokovice? Oldřich
OTÁZKA: Ještě jeden dotaz pane Novotný: Zkusil jsem si objednat jízdenky na vašem webovém portálu a dost jsem se tam zamotal. I RegioJet má relativně zmatený systém objednávání jízdenek. Budete na něm ještě dělat nějaké výraznější změny nebo je to již finální podoba? Jiří Dobrý
OTÁZKA: Dobrý den. Jak to bude u vás s přepravou jízních kol? Děkuji. Anonym
OTÁZKA: Co preprava psu? Mam psa na něhož je nemyslitelné sebou tahat schránku či tašku. Zároveň se však nejedná o velké plemeno. Kohoutková výška 45 cm, váha 15 kg. Ve vlacích i autobusech cestuje bez problémů pod mým sedadlem. Lucie Musilová
OTÁZKA: Dobrý den, budete při případné expanzi oslovovat i výrobce z ČR, Slovenska či Polska, anebo chcete budovat image dopravce s exkluzivní flotilou ´železničních mercedesů´? Honza K.
OTÁZKA: Kam se obrátit , kdybych měla zájem u vás pracovat? věra
OTÁZKA: Pokud dovolíte, položím Vám ještě jednu otázku. RegioJet tvrdí, že jeho spoje dosahují obsazenost kolem 80 až 90 procent. Chci se proto zeptat, s jakou obsazeností počítá Leo Express, aby bylo provozování vlaků ziskové. Děkuji za odpověď. maxitom1
OTÁZKA: Jak velký kufr si můžu vzít bez problému do nejlevnější třídy? já jen že nerad bych pak nechal věci bez dozoru v někde mimo...přesněji v místě tomu určeném pro větší zavazadla. stejný problém je v pendolinu, který mě tím odradil. I když na místo k tomu určené se vztahuje pojištění a náhrada škody tak fakt raději bych měl kufřík u sebe :-D díky za odpověď Jiří
OTÁZKA: Kolik bude stát jízdenka nejvyšší třídou ve špičce? Lojza
OTÁZKA: Jedna z otázek je zde o tom jestli železnice uživí tři dopravce. Ono podle mě je tohle jen začátek. Dopravců v budoucnu bude určitě více třeba tak jak je tomu i v nákladní dopravě. Je dobré že už je aspoň to že na jedné trati si může člověk vybrat. Pane Novotný přeji ať se vše podaří. Cestujících bude tento rok určitě hodně a zájem o svezení velký. Jen jedna věc mě zajímá jak to bude v případě poruchy vozidla nebo překážky na trati. karel.f
OTÁZKA: Dobrý den pane Novotný, plánujete v budoucnu provoz na trati Břeclav - Přerov - Olomouc? Děkuji Luboš Luboš
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat na 2 otázky. První se týká Vašeho webu. Myslím, že bude lidem dlouho trvat, než si zvyknout na doménu www.le.cz. Nemyslíte, že nebylo lepší alternativy (všichni víme, že LEO je i dlouholetá značka z jiného oboru, která valstní doménu leo.cz)? Druhá otázka se týká jízdního řádu. Cítíte mezeru na trhu ve vlacích s odjezdem ve velice brzkou ranní hodinu (04:56) z Prahy nebo proč je jeden z Vašich dvou spojů takto brzy a ne například v lukrativnější denní dobu? Děkuji a mnoho zdaru. Petr M.
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych vám popřát mnoho úspěchů. Otázka: Jaké jsou první reakce zákazníků na váš branding? Interiér je velmi tmavý, neosobní. Stejně působí i černý nátěr souprav. Není to přátelské, ani luxusní. Děkuji. Tomáš Koška
OTÁZKA: Dobrý den, Praha-Ostrava, kam dál, před časem jsme se měli sejít, bohužel to nebylo dotaženo do konce, setkání proběhlo s panem Vomáčkou. Co regiony. Myslíte, že jezdit bez bez "zálohy" je možné. Jinak zlomte vaz.. Ladislav
OTÁZKA: Ve své podstatě mě nabídka soukromých dopravců zklamala - jak RegioJet, tak i Váš Leo Express nebudou stavět v Zábřehu na Moravě. Ve své podstatě jde jen o vlaky, které jsou na dálkvou dopravu. Není každý z Prahy či Ostravy, určitou výhodu mají Olomoučané. Budete se mlátit (obrazně řečeno) na jednom pískovišti,ale výsledný efekt to bude mít pro běžného cestujícího pramalý. Jedině až vstoupíte do regionální dopravy (tedy pokud to pro Vás nebude moc "velké sousto" - ono provozovat regionální dopravu už je větší fuška než prohánět rychlíky po trati, která má tři zastávky). Anonym
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli byste v budoucnu měl zájem o provozování regionálních železničních tratí, které jsou dotovány státem. Nebo se chcete soustředit na dálkové tratě (Pha - Ost, Pha - ČBU aj.)? Vojta
OTÁZKA: Dobrý den. Proč jste se pustili jako třetí dopravce na trasu, která možná tři dopravce bez dotací neuživí? Kdo tipujete, že půjde z kola ven? Máte plán i pro variantu, že byste to byli vy? Martin
OTÁZKA: Dobrý den, domluvil se Leo Express na vzájemném uznávání jízdenek? a ještě má jednu otázku: zaslechl jsem něco o svozech na nádraží ( pokud je toto pravda ) jakým způsobem to bude fungovat. S pozdravem Honza Honza
OTÁZKA: Dobrý den, můžeme očekávat, že služby Leo Expresu budou na lepší úrovni než výrobky Hamé, plné éček? Jiří
OTÁZKA: Dobrý den, jsem z Ostravy a cestu Ostrava - Praha jezdím každý týden. Měl jsem ve Vás velké očekávání, ale ty ceny to je tragedie. Economy je pro mě neakceptovatelné z hlediska komfortu, navíc sebou vozím kufr, který nevím, kde bych mohl uložit. Akceptovatelná business je zase dražší než Pendolino. Jsem vaší nabídkou velmi zklamán. Marek
OTÁZKA: Dobrý den, první otázka, která mě napadla...Proč se zaměřujete stejně jako RegioJet na trasu Praha - Ostrava? Jiné trasy pro vás nejsou z finančního hlediska zajímavé? Děkuji LK Lucie K.
OTÁZKA: Zdravím p.Novotný Chci se zeptat, zdalipak neuvažujete protáhnout Vaše vlaky z Ostravy až k slovenským hranicím Josef
OTÁZKA: Uvazujete do budoucna o zavedení lehátkových vozů. V této oblasti totiž ČD nemají konkurenci a úroveň podle toho vypadá. Někdy je opravdu odvaha lehnout do té špíny. Předpokládám, že by si čisté prostředí mohlo najít klienty... Michal
OTÁZKA: Proč ještě nemáte povolení k jízdě s cestujícími? Chcete vyjet 7. listopadu, ale co když ho nedostanete? Budte lidem vracet jízdné? Marcela
OTÁZKA: Pouzivate pri financnich analyzach Monte Carlo Simulation? Pripadne Crystal Ball? Jakub S.
OTÁZKA: Dobry den, zajima me jaka je vase predstava ze bude vypadat spojeni Praha Ostrava za par let - bude to model Regio Jet : Leo Express : CD napriklad 1:1:0 nebo dokonce 0:1:0 nebo jaka je idea? Diyk a hezky den Bob
OTÁZKA: Co si obecně myslíte o parcelizaci železnice ? Není efektivnější, když celou síť má jen jeden dopravce (viz případ Británie), tedy pokud je veden dobrým managementem, ne jako ČD. Andy Kaufman
OTÁZKA: Dobrý den, jste mladý člověk, hodláte firmu rovíjet a budovat a pak výhodně prodat, nebo ji máte zájem předat svým potomkům. Držím palce! Každý odvážný projekt se mi líbí! žvejk
OTÁZKA: Dobrý den, Držím vám. Ceník je opravu lidově stanovena :-). Velice jste nás překvapil :-). Moc rád bych dozvěděl. Kolik let máte záruku na vlaky ? :-) Kdyby se Vám porušil vlak, budete prosit ČD o náhradní vlak ? (Když nemáte záložní vlak) :-) S pozdravem Michal Procházka Prochy.mich
OTÁZKA: Dobrý den, kdy začnete jezdit i na dalších trasách? Konkrétně mě zajímá směr Ústí nad Labem. Děkuji. Brumla z UL
OTÁZKA: Vážený pane Novotný, velice si vážím každého mladého člověka, který se rozhodně podniknout něco nového, něco jinak a fandím vám. Zajímalo by mě, do jaké míry se podle vás na nápadu a realizaci projektu projevily tyto 3 aspekty a případně mě doplňte, zda byla vaším motorem i jiná síla: "Mladá odvaha a chuť riskovat" - "Sebevědomí díky vzdělání na prestižní škole" - "Přístup ke zdrojům, ke kterým se málokdo z vašich vrstevníků má šanci dostat" Anonym
OTÁZKA: Dobry den, zajima me jaky je vas nazor na adopce deti homosexualnimi pary. Dekuji Q
OTÁZKA: Dívala jsem se na vaše stránky a na prosinec ještě nemáte vypsané spoje. Kdy bude hotový jízdní řád? Petra
OTÁZKA: Vážený pane Novotný, k zahájení provozu na trase Praha - Ostrava Vám chci popřát mnoho úspěchů a spokojených cestujících. Mám otázku ohledně trati Praha - České Budějovice. Jaká vozidla budou pro tuto trať použita, budou to opět FLIRTy od Stadleru, nebo jiná? Pokud ano, jaká? Kdy bude podepsána smlouva o jejich výrobě a kdy poprvé vyjedete i na této trati? Děkuji za odpověď a srdečně Vás zdravím. Anonym
OTÁZKA: Dobrý den, Uvažujete o protažení linky i na Slovensko jako konkurence ? Pěkný den aaasssddd aaasssddd
OTÁZKA: Dobrý den, myslíte si, že železnice opravdu může uživit tři dopravce, nebo spíš nějaký odpadne? Děkuji MK Michal Kolomaznik

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.