On-line rozhovor
Hostem iDNES bude Vratislav Kulhánek

vydáno 24.4.2007 10:55
Jméno Vratislava Kulhánka je spojené se Škodou Auto už celou dekádu. V dubnu 2007 byl šéfem představenstva, v roce 2004 si vyměnil místo s Detlefem Wittigem a stal se předsedou dozorčí rady. Jak se za deset let automobilka změnila? Co si myslel o vyjednávání s odbory, které stávkovaly za vyšší platy? Ptejte se on-line.
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 24. dubna 2007 do 11:15
OTÁZKA:
Dobrý den, pár otázek k projektu Škoda Fabia S2000 …
1] V tiskových zprávách se objevuje informace, že se testy budou konat veřejně – žádné tajnosti jako v případě Fabie WRC … uskuteční se testy v ČR a budou fanoušci v dostatečném časovém předstihu informováni?
2] Ve spojitosti s testovacími jezdci se skloňuje jméno Honza Kopecký, neoficiálně se mluví ale i o Romanu Krestovi – můžete tuto informaci potvrdit? Jakou roli bude hrát v projektu S2000 Armin Schwarz?
3] V nedávném rozhovoru jste se vyjádřil ve smyslu, že v prvopočátku bude Škoda podporovat soukromé týmy a až po odladění nasadí vlastní tovární tým. Objeví se Fabia S2000 pod hlavičkou Škoda Auto Deutschland nebo CRT (Kopecký)? Případně jaké další týmy zvažuje Škoda podporovat?
4] Je reálné nasazení vozu na některé letošní soutěži alespoň jako předjezdce (dříve se mluvilo o srpnové Barum Rally Zlín)?
Díky Petr Pitelka
Petr Pitelka

OTÁZKA:
1.Byl jste také nomenklaturní kádr jako náměstek z RaJe, tolik lidmi "milovaný" Paroubek?
2.Jak jste se morálně a se svým svědomím vypořádal, vzhledem k tomu, že jste byl veden v seznamech STB, stále se domníváte, že jste se tam ocitl nepráven a nic jste nevěděl a naivisticky tvrdíte, že Vás kontaktovala hospodářská kriminálka?
3.Je pro Vás touha po karieře opravdu tak velká, že pomíjite aspekty morálky a svědomí??
4.Jak oceňujete demokratický přístup Vašeho koncernu k proběhlé stávce
5.Můžete jen tak v kostce vyčíslit výrobní náklady na např. fabii, abychom si udělali představu o Vašem zisku, pokud náměstek z RaJe tvrdí ohledně jedné smlouvy o lihovém domě, kterou mají zaplatit, že je to nemorální a nepřiměřené a odporuje to dobrým mravům?
Díky za odpověď a prosím, mlžení v odpovědi si ušetřte.
martin

OTÁZKA:
Pane Kulhánku, dobrý den, zajímalo by mě, s jakou odezvou se setkala nová Fabia u zákazníků. Prosím, řekněte, kolik zájemců si novou Fabii již objednalo a jestli je o ni větší zájem než o starý model. A také jestli Mladá Boleslav uvažuje o prodloužení záruky na své výrobky. Děkuji.
Rudolf

OTÁZKA:
Myslíte si, že jsou platy řadových zaměstnanců adekvátní a umíte si představit, že byste svůj současný životní standard vměstnal do částky 22000 Kč hrubého?
Pepe

OTÁZKA:
Kdy Vás naposledy někdo podvedl?
MM

OTÁZKA:
Dobrý den. V HN jsem v den stávky zaznamenal váš výrok "Osobně bych neměl problém s růstem mezd za dva roky o třináct procent, toto rozhodnutí je ale věcí managementu." To byla nějaká taktická vyjednávací finta nebo jste zkoušel oslabit pozici Martina Jahna?
Jára

OTÁZKA:
Myslíte si, že správný manažer musí svou práci stihnout za oněch 8 hodin denně?
KAKA

OTÁZKA:
Preji dobry den.
1) Rad bych se zeptal pan Kulhanka, jak hodnoti svuj nedavno publikovany vyrok:
„Kia myslím udělala dost vážnou marketingovou chybu s názvem modelu, který se v Čechách bude dost těžko ujímat, a Hyundai i-30 je ještě otázka minimálně jednoho roku, možná i dvou. Uvidíme, o jaký vůz nakonec půjde a kolik bude stát. Osobně si myslím, že ten tzv. asijský design (s výjimkou vozů japonské výroby) nenajde v Evropě moc zákazníků. Když pomineme SUV, jako je Hyundai Santa Fe, asijští výrobci klasických automobilů u nás podle mě výrazně neprorazí - stejně tak jako příliš neprorazili v západní Evropě.“ ?
2) Dale bych rad vedel, proc vedeni automobilky neustale tvrdi, ze novy design zejmena vozu FAbia 2 byl velmi dobre prijat verejnosti, kdyz na vsech internetovych diskuzich po celem svete a kupodivu i v Ceske republice jasne prevladaji negativni ohlasy, novinarske testy nevyjimaje??
Dekuji
Jan Hampl

OTÁZKA:
Proč si myslíte, že téměř žádný manažer nechce odtajnit výši svého platu a benefitů, zatímco platy řadových zaměstnanců jsou známé. Jste ochoten odlišut se od těchto nefér praktik a svou mzdu odtajnit?
EE

OTÁZKA:
Škoda prochází velmi dobrým obdobím. Po každém výborném období dochází k obdobím horším, kdy si myslíte, že toto období nastane ve společnosti Škoda auto. Myslíte si, že v tomto období Škoda udrží platy řadových zaměstnanců?
Kaka

OTÁZKA:
Co považujete ve Škodě auto za svůj největěí úspěch a co za Váš největší neúspěch?
EMIL

OTÁZKA:
Stalo se Vám někdy, že by Vám zaměstnanci nadávali?
MM

OTÁZKA:
Dobrý den,
zajímá mne Váš nazor na situaci kdy je pro zákazníka z Česka finančně výhodnější jít si Škodovku - vyráběnou v Česku - koupit do zahraničí ?
Případně i jak se Škoda dívá na majitele prastarých typů 742 (105/120) kterých na našich silnicích jezdí dodnes stále nepochopitelně mnoho a jen kazí jméno značce ? Není týden aby za mnou (provozuji servis) nepřišel někdo s žádostí o opravu podobného vraku. Když odmítnu často vyhrožují stížnostmi "až v Boleslavi".
Co se týče platů tak si myslím, že pokud někomu nevyhovuje finanční ohodnocení ať odejde za lepším. Doby kdy člověk pracoval v jednom podniku od 18 až do důchodu jsou už naštěstí pryč. Souhlasíte ?
Děkuji.
František Obdržálek

OTÁZKA:
Kolik času trávíte v práci?
KARL

OTÁZKA:
Vážený pane Kulhánku,
rád bych se zeptal zda bude Škoda vyrábět modely 4x4 (diesel) s automatickou převodovkou. Popřípadě proč se nevyrábějí.
Také by mě zajímalo zda by jsem se mohli v budoucnu setkat "pravým" offroadem typu Toyota LandCruiser.
Děkuji za odpovědi
Děkuji za odpovědi.
Petr Dvořák

předchozí | 1 2 3 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.