Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hostem iDNES bude Vratislav Kulhánek

Vratislav Kulhánek
velikost textu:
vydáno 24.4.2007 10:55
Jméno Vratislava Kulhánka je spojené se Škodou Auto už celou dekádu. V dubnu 2007 byl šéfem představenstva, v roce 2004 si vyměnil místo s Detlefem Wittigem a stal se předsedou dozorčí rady. Jak se za deset let automobilka změnila? Co si myslel o vyjednávání s odbory, které stávkovaly za vyšší platy? Ptejte se on-line.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 24. dubna 2007 do 11:15

OTÁZKA: Dobrý den. Jaký je časový poměr Vaši práce pro hokejový svaz X pro Škodovku? Honza
Vratislav Kulhánek ODPOVĚĎ: Třicet procent hokejový svaz, čtyřicet procent Škodovka, třicet procent další aktivity. 24.4.2007 11:41
OTÁZKA: Dobrý den, měl bych jednu otázku. Proč se Škoda ještě nevydala cestou využití hybridního pohonu? Děkuji. Marek Salaj
Vratislav Kulhánek ODPOVĚĎ: Nejsem přesvědčen, že hybridní pohon je pohon budoucnosti. I tak je energeticky náročný. Je jedno, jestli emise vzniknou spalováním benzínu, anebo uhlím v elektrárnách. Škoda se zaměří na ekologicky výhodnější paliva, jako je LPG a ethanol. 24.4.2007 11:43
OTÁZKA: Dobrý den, pane Kulhánku. Rád bych se zeptal koho volíte? Klemix
Vratislav Kulhánek ODPOVĚĎ: Mám s tím dost velký problém. Zatím ODS. 24.4.2007 11:44
OTÁZKA: Co si dame dneska k veceri? Francouske brambory nebo neco jineho? Pepa
Vratislav Kulhánek ODPOVĚĎ: Večeřím dnes s hokejovým národním týmem, takže nevím co bude. 24.4.2007 11:44
OTÁZKA: Dobrý den, byla pro Vás ve Škodě auto výhodnější pozice jako předseda představenstva, nebo teď jako člen dozorčí rady?děkuji za odpověď Adam
Vratislav Kulhánek ODPOVĚĎ: Samozřejmě, že exekutivní funkce je zajímavější a nepoměrně lépe placená. 24.4.2007 11:45
OTÁZKA: Kdy projde Skoda s autem, ktere bude vzpadat jako nynejsi koncepty, ale hlavne bude 3d s pohodlim a konfortem prednich sedadel jako Superb, velkou a variabilitou zadni casti (vzjimatelna sedadla nebo velky uloynz prostor). Myslim, ze takovy vuy citelne chyby na trhu pro strsi dvojice, obchodnic cestujici, a vubec lidi, kteri jezdi vicemene sami nebo ve dvou, ale hledaji pohodli vozu vzssi tridy. Kvetos
Vratislav Kulhánek ODPOVĚĎ: Myslím, že následník Superba plně vyhoví vašim požadavkům. Ale jsem přesvědčen, že i Octavie je tím vozem. 24.4.2007 11:46
OTÁZKA: Vážený pane Kulhánku, Škodovce fandím, ale byl jsem docela otráven novou Fabií. Trochu jsem čekal nový podvozek, lepší motory. Netvrdím že je Fabia2 špatné auto, ale tvrdím to, že mne nic nemotivuje si tento Váš výrobek pořizovat. Chystáte nějaké změny ohledně produkce a technologií?? Další věc je ohledně modelu kia ceed. Jak se Vy osobně díváte na jeho prodejní úspěchy? Všude se dá dočíst, jak tento model konkuruje Octavii2 i Fábii, což já považuji za blbost - konkurent Fábie o třídu jinde. Osobně mám zkušenosti s Octavií 1.6 FSi a Ceedem a můj dojem je že Octavia o 2 třídy lepší auto (ať mluvím o hlučnosti, podvozku, a především dojmu z interiéru a kvality zpracování u nejprodávanější verze elegance). Finanční rozdíl je sice docela velký, ale za kvalitu se připlácí. A ještě jedna otázka - slyšel jsem o možnosti výroby nového čtyřválce 1.2 FSi, týkal by se tento motor i Fábie2?? Já bych 44kW HTP nejraději vypustil z výroby a nechal pouze 12V 51kW jako základ. Děkuji za odpověď David D. David
Vratislav Kulhánek ODPOVĚĎ: K použití stávající platformy celokoncernově došlo proto, že náklady na novou by nepřinesly výrazný efekt. Domnívám se, že jízdní vlastnosti Fabie jsou velmi dobré. Podobně postupují i jiné automobilky. Díky za pochvalu Octavie. Ke konkurenci se nemohu vyjadřovat. Předpokládaný motor, o kterém píšete, by se samozřejmě v první řadě dotýkal Fabie. 24.4.2007 11:48
OTÁZKA: Dobry den,predne hodne zdravi,cetl jsem zajimavy clanek tykajici urovne cen aut v Evropske unii kde CR byla ohodnocena jako zeme s nejvyssimi cenami coz je vzhedem k prumerne mzde v CR ostudne.Protoze Skoda Auto je nejvetsti hrac na ceskem trhu ktery urcuje cenovou hladinu pripravuje Skoda nejake zajimave nabidky pro sve zakazniky ktere redukuji cena na takovou hladinu ktera je normalni v jinych statech EU?Uvital byste kdyby koupe auta bylo povazovano jako naklad odecitatelny ze zakladu dane take pro zamestnance?Vyvijite v tomto smeru nejake aktivity na nasi politickou scenu?Diky za odpoved.Verna zakaznik. marek
Vratislav Kulhánek ODPOVĚĎ: Naši obchodníci mají a samozřejmě připravují řadu zajímavých nabídek. Velmi bych uvítal, kdyby mohl být realizován Váš návrh týkající se odpočtu ze základu daně. Bohužel to vidím jako absolutně nereálné. Děkuji všem za otázky, doufám, že Vás mé odpovědi příliš nezklamaly. 24.4.2007 11:51
OTÁZKA: Dobrý den pane Kulhánek, mám otázku jestli škoda nebude také vyrábět auta tipu SUV. Vím, že je zde velká konkurence, ale myslím si, že češi jsou značce škoda věrní a koupili by si tento model. Dále mám otázku, jaký je Váš pohled na otázku pracovních míst. Prý je hodně pracovních míst volných, ale chybí kvalifikovaná pracovní síla. Jak tuto otázku řešíte vy ve škodovce. Děkuji a ať se daří Vám i společnosti škoda. libor
Vratislav Kulhánek ODPOVĚĎ: Předpokládaná výroba vozu YETI je odpovědí na vaši první otázku. Co se týče pracovních míst, není to akutní problém, ale dlouhodobě skutečně kvalifikovaní pracovníci chybí. Škoda Auto to řeší vlastním učilištěm. 24.4.2007 12:39

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.