Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Olympiáda je druhou nejhodnotnější značkou světa. Dražší je jen Apple

  10:17aktualizováno  10:17
Olympijské hry jsou druhou nejhodnotnější značkou světa po americkém technologickém gigantu Apple. Hodnota olympijské značky se od pekingských her v roce 2008 zvýšila o 87 procent na 47,6 miliardy dolarů, tedy téměř bilion korun. Vyplývá to ze studie společnosti Brand Finance.

CELKOVÝ POHLED. Tak vypadal olympijský stadion v Londýně v průběhu slavnostního ceremoniálu. | foto:  Michal Růžička, MAFRA

"Není pochyb o tom, že olympijská značka je impozantním tvůrcem příjmů a má obrovskou hodnotu," uvedl generální ředitel firmy Brand Finance David Haigh.

Nejdražší značku světa podle Brand Finance představuje Apple s hodnotou 70,6 miliardy dolarů.

Olympijská značka je podle studie hodnotnější než značky všech hlavních sponzorů olympijských her, včetně firem Samsung, General Electric a Coca-Cola. Je rovněž nejhodnotnější značkou řeckého původu a má více než stonásobnou hodnotu než řecká národní banka.

Čistý přínos nynějších letních olympijských her v Londýně pro britskou ekonomiku by měl podle Haigha přesáhnout 25 miliard dolarů (přes půl bilionu korun).

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Omáčková mánie. Američanka vyměnila jeden balíček Sečuánu za auto

Pár desítek sáčků limitované edice Sečuánské omáčky, které se prodávaly v několika vybraných restauracích fastfoodového řetězce McDonald’s v USA, vzbudilo...  celý článek

Jistá poradenská hospodářská firma v Itálii navrhla radikální řešení: bohatí...
Každý třetí mladý Ital je bez práce. Řešení krize mohou odskákat ti staří

Alarmující počet mladých lidí v Itálii nemá práci ani výhled, že nějakou najde. Vláda se rozhodla začít jednat, ale vzhledem k prázdné státní pokladně je...  celý článek

Pilotní kabina airbusu A320 (ilustrační snímek)
Problémy Ryanairu jsou jen špičkou ledovce. Svět hledá 600 tisíc pilotů

Potíže Ryanairu s nedostatkem pilotů jsou předzvěstí globálních problémů. Světové aerolinky začínají být v úzkých se sháněním pilotů, kteří mají nahradit...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.