Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Oskar ani z vyšších tržeb zisk nevytěžil

  11:50aktualizováno  11:50
Nejmenší a nejmladší český mobilní operátor je stále ztrátový. Ačkoli Český Mobil v prvním čtvrtletí zvýšil tržby téměř o polovinu na 2,25 miliardy korun, stále zůstává v téměř stomilionové provozní ztrátě. Značka Oskar přilákala téměř 91 tisíc nových zákazníků. Celkem jich má 1,27 milionu.

Ztráta firmy se meziročně snížila o 350 milionů menší než loni. Zisk před úroky, odpisy a zdaněním (EBITDA) se zvýšil z loňských zhruba 36 milionů korun na 510 milionů korun.

Průměrný měsíční příjem na zákazníka podle mluvčího Igora Přerovského také rostl, a to o 54 na 591 korun. O polovinu se zvedl i počet uživatelů datových služeb.

Zřejmě dobrý tah udělal operátor se zavedením nových tarifů, neboť pro paušál se rozhodlo 75 300 nových klientů, zbývajících 15 500 klientů dalo přednost předplacené Oskartě.

Některý z tarifů nyní používá 39 procent zákazníků firmy, zatímco loni to bylo 27 procent.

Firma měla podle svých odhadů zhruba 14procentní podíl na trhu.

Konkurenční Eurotel zvýšil za stejnou dobu počet zákazníků přibližně o 60 tisíc na 3,95 milionu lidí. Čistý zisk stoupl o devět procent na 1,64 miliardy korun a tržby stagnovaly na 6,8 miliardy korun. - Více ZDE.

T-Mobile čtvrtletní výsledky oznámí v polovině května.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

To není pečené kuře, to je dort potažený marcipánem.
Koblihy, pečené kuře i zapomenuté klíče. Pražský startup sází na pohodlnost

Startup DoDo letos začal spolupracovat s fastfoodovým řetězcem KFC a povedlo se jim to, co nikomu předtím – rozvážet jídlo i s přípravou do 30 minut od...  celý článek

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.