Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Oskar má na dosah dva miliony zákazníků

  11:31aktualizováno  11:31
Nejmenší mobilní operátor v tuzemsku roste, má téměř dva miliony klientů a za uplynulý rok mu jich přibylo šestnáct procent. Zatím ale zůstává daleko za svými dvěma rivaly. Eurotel sice změnil způsob počítání zákazníků, ale i tak provozuje přes čtyři miliony telefonních čísel.
Mobilní telefon

Mobilní telefon - ilustrační foto | foto: Profimedia.cz

Průměrný zákazník Oskara zaplatí ročně za telefon 7 723 korun, uvedl tiskový mluvčí Petr Šindler. Velký rozdíl je přitom mezi platbami od držitelů Oskaret a zákazníků s paušálem.

Zatímco průměrný majitel Oskarty protelefonuje ročně 3952 korun, paušály vynesly Oskarovi třikrát více, průměrně 11 881 korun.

Od 31. května patří Oskar do rodiny telekomunikačních společností Vodafone. Ta má po celém světě 165 milionů zákazníků a z hlediska obratu je největším světovým mobilním operátorem. - více zde

O první místo v počtu zákazníků v těchto dnech bojují zbylí dva operátoři. - více zde

Autoři:


Nejčtenější

Falešný „smažák“, pangas místo candáta. Restaurace dál klamou zákazníky

Smažené sýry restaurace občas nahradí takzvanými analogy, které se méně...

Klamání hostů náhražkami potravin z restaurací nemizí. Místo Plzeňského Prazdroje dostávají zákazníci pražského podniku...

Dostanu o 5 Kč na hodinu navíc? Beru. Firmy tápou nad odchody zaměstnanců

Ilustrační snímek

Potravinářské řetězce, sklady nebo pošta mají jedno společné: až třetina zaměstnanců tam nevydrží déle než rok. Nemají...



10 LET OD KRIZE: Místo práce jsme stříleli vrtulníky, říká bývalý bankéř Lehmanů

Nik Storonsky, zakladatel a šéf britského bankovního start-upu Revolut.

Před deseti lety oběhly celý svět fotky bankéřů, jak s papírovými krabicemi vyklízejí své kanceláře na Wall Streetu....

KVÍZ: Maturita z piva. Vyzkoušejte se, jak znáte značky, hospody i pijany

Šikovný hospodský umí načepovat hladinku, šnyt i mlíko.

V předchozím pivním kvízu jsme vás zkoušeli hlavně z výroby piva, tentokrát to bude více ze života - co pijeme, jak to...

Pojištění proti pokutám je přitěžující okolnost, rozhodl Nejvyšší správní soud

policie radar měření rychlost celostátní akce

Uzavření pojistky proti pokutám může být ve správním řízení bráno jako přitěžující okolnost, upozornil deník Právo na...

Další z rubriky

Pražané jsou hladoví a jídlo musí mít včas, říká šéf Uber Eats

Tomáš Peťovský, šéf Uber Eats.

Nejdůležitější je dodat zákazníkům jídlo včas, říká Tomáš Peťovský, šéf české pobočky Uber Eats. Americká firma nedávno...

Hrdá končí ve vedení české CEFC. Z představenstva odešla z vlastní vůle

Marcela Hrdá

Po dvou a půl letech skončila ve vedení české společnosti CEFC Group (Europe) Company čínské skupiny CEFC China...

Čínská „aplikace pro všechno“ si na burze došla pro miliardy

Společnost Meituan Dianping mimo jiné podniká i se zavážkou jídla až ke dveřím.

Čínská internetová společnost Meituan Dianping získala při svém čtvrtečním debutu na akciové burze od investorů...

Najdete na iDNES.cz