Outlet u pražského letiště se do konce roku rozhodně neotevře

OBJEV iDNES.cz   6:00aktualizováno  6:00
První návštěvníci si na otevření outletu Galleria Moda nedaleko pražského letiště zřejmě ještě počkají. Otevření se totiž stále zpožďuje kvůli technickým problémům s příjezdem k centru. Outlet se podle mluvčí Galleria Moda Dity Kubánkové rozhodně neotevře do konce tohoto roku.

Outlet Galleria Moda | foto: galleriamoda.com

Povolení ke stavbě dostala firma za podmínky, že z obou stran dálnice vybuduje sjezd k centru. Jeden už funguje, druhý z letiště, který bude mít podobu kruhového objezdu, se však zatím teprve buduje.

Podle neoficiálního zdroje do hry vstupuje další partner, který by tyto problémy mohl pomoci řešit. Firma však zatím nechce zveřejnit bližší informace. Jasněji by mělo být příští týden.

Developerem centra je v současnosti italská firma B.Consulting. Ta na svých stránkách stále jako termín otevření centra uvádí 9. září 2009.

V outletu by se mělo objevit přibližně sto obchodů především italských a mezinárodních značek. Nepůjde přitom o outlet v pravém slova smyslu, kdy se v obchodech prodává zejména zboží ze starších kolekcí. Mají zboží vyrobené speciálně pro ně.

Outlet nabídne především luxusní značky jako například Valentino Group, která prodává večerní róby, Marlboro Classic nebo Calvin Klein. Objeví se zde ale i obchody střední cenové kategorie jako Benetton, Nike nebo Adidas.

Součástí bude "4D" kino i hotel

Galleria Moda zabírá plochu 50 tisíc metrů čtverečních, s obchodní plochou 31 tisíc m2. Součástí budou také restaurace a místa pro zábavu. Firma chce návštěvníky nalákat například na "4D" kino, které může například simulovat vůně, nebo hotel o kapacitě 300 pokojů. K dispozici bude kyvadlová doprava z Václavského náměstí, Dejvické a Letiště Praha.

Outlet předpokládá návštěvnost tři miliony návštěvníků a obrat 120 milionů eur. V outletu by mělo najít práci přibližně 500 lidí. Firma ji chce nabídnout především obyvatelům nedalekých Tuchoměřic.

V České republice jsou zatím v provozu dvě outletová centra, a to Freeport v Hatích u Znojma a Fashion Arena ve Štěrboholích. Dalším plánovaným outletem je Exit 66. Ten staví společnost Devo Group na 66. kilometru dálnice D1.

Mají outlety šanci vyhrát nad běžnými obchody?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 4. prosince 2008. Anketa je uzavřena.

Ne, je jich na to příliš málo 884

Ano, v budoucnu určitě 578



Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...



Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...

Další z rubriky

OBRAZEM: Lenost přeje plastům. Podívejte se, co najdete v obchodech

Do plastových obalů se řízky balí i jednotlivě.

Proč je maso zabalené v plastu, je zřejmé. U mnoha jiných výrobků však jeho použití vzbuzuje pochybnosti. Do plastů se...

V Praze začalo Čínské investiční fórum. Mezi stovkami hostů je i šéf CITIC

Delegace čínského státního konglomerátu CITIC, který převzal investice skupiny...

Na Pražském začala další velká událost, která má propojit český a čínský byznys. Dvoudenní investiční fórum hostí přes...

Virtuální zrcadlo, kdo je nejkrásnější? Technologie mění online nákup oblečení

Rtěnku, brýle i šperky je možné si v e-shopu virtuálně vyzkoušet na vlastním...

Obchody specializující se na prodej na internetu stále usilovněji vymýšlejí, jak překonat základní nevýhodu proti...



Najdete na iDNES.cz