Porfolio parfumerie zahrnuje více než 250 celosvětově známých značek. Kamenná prodejna se nachází v centru Brna a svou rozlohou přesahuje dosud největší obchodní jednotku v pražském Florentinu.
„Plocha 850 m² nabídne zákazníkům tu nejširší nabídku produktů a značek jako Dior, Lancôme, MAC, Kérastase, Estée Lauder, Chloé, Burberry a stovek dalších. Navíc díky výhodné poloze budeme od teď našim zákazníkům opět ještě blíže,“ komentuje Zbyněk Kocián, generální ředitel Notina.
Zkouška ve virtuálním zrcadle
Na pobočce v moravské metropoli je možné mimo jiné vyzkoušet například virtuální zrcadlo, využít služeb make-up artistky či kadeřnice. Unikátem je patentovaný přístroj AirParfum, skrze který si zákazníci mohou vyzkoušet desítky vonných složek bez jakéhokoliv zatížení a vybrat si tak parfém přesně na míru.
„Na trhu působíme už 17 let. Za tuto dobu jsme ušli dlouhý kus cesty. A svět krásy také. Proto jsme se rozhodli pro naše zákazníky otevřít něco víc než jen prodejnu s kosmetikou. Prostor, kde krásu nakoupí, ale i zažijí. Nabídneme zde čtyři studia pro diagnostiku pleti i vlasů. Zákazníky zde nalíčíme i učešeme ve speciálních studiích. Parfémový asistent jim sám vybere vůni. Budou tu dostupné ty nejmodernější inovace a technologie pro ještě větší zážitek z krásy,“ doplňuje Kocián.
Součástí interiéru obchodu jsou LED panely či senzorové lišty. Ty zákazníkům umožňují komfortnější zobrazování nabídky. Nová prodejna slouží také jako klasická výdejna internetových objednávek.
Obchod v roce 2016 změnil svůj název, platforma Parfums.cz se proměnila na Notino.cz. Firma jako hlavní důvody změny uváděla sjednocení názvu na všech trzích, kde působila.
Do roku 2020 společnost obsloužila celkem 16,5 milionu zákazníků, z nichž více než 20 procent získala v průběhu loňského roku. Obrat firmy se zvýšil meziročně o 42 procent na celkových 14,5 miliardy korun. Největší podíl na tom má Polsko, Česká republika, Německo a Rumunsko. K dnešnímu dni Notino působí na 24 evropských trzích.