Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Impérium Bakalových se snaží dostat ze ztráty i luxusní pánskou módou

  11:15aktualizováno  11:15
Společnost Luxury Brand Management manželů Bakalových chce naskočit na světový trend rostoucí poptávky po pánské luxusní módě. V sezóně jaro-léto 2017 tak v pražské Pařížské ulici přibude pánský concept store, který představí značky jako Valentino, Balenciaga či Givenchy.

Pařížská ulice, Praha | foto: Robert RambousekMF DNES

Firma, která provozuje luxusní butiky v centru Prahy, chce rozvíjet trh, který dosud zůstával mimo hlavní pozornost. „Chceme tak zohlednit fakt, že v globálním měřítku je pánská luxusní móda aktuálně nejrychleji rostoucím segmentem, v němž vidíme velký potenciál. Praha si concept store se světovými značkami pánské módy zaslouží,“ uvedl Petr Jindra, ředitel marketingu a PR v Luxury Brand Management (LBM).

Kromě toho obohatí portfolio LBM během podzimu také prestižní francouzský módní dům Saint Laurent. Přibude také tvorba britské návrhářské ikony Vivienne Westwood, která již v Praze představila novou kolekci v rámci finále Elite Model Look.

V polovině října by na Pařížské měla otevřít svůj butik také značka BCBG Max Azria, ta ale do LBM nepatří.

Loňské tržby LBM dosáhly 616 milionů, ztráta však činila 153 milionů korun. Firma se proto některých značek zbavuje. Po třech letech osekávání zbylo LBM 16 butiků, původně se firma starala o 28 obchodů. Místo butiků věnovaných jedné značce teď LBM staví spíš finančně méně náročné „multibrandové“ obchody.

Mapu butiků v Pařížské si prohlédněte v grafice

Česká elita v Pařížské

„V portfoliu zůstává to, co je profitabilní, co má potenciál, co má smysl,“ komentuje to výkonná ředitelka firmy Zuzana Řezníčková. Vzdává se tak například butiků se značkami Boucheron a La Perla umístěných v pražské Široké ulici. Oba přebírá zpět Vladan Hájek, který je se společníkem před pěti lety Bakalovým prodal a umožnil jim tak vstup do Pařížské.

Podobně tomu je s Vertu - poté, co se LBM letos v srpnu rozhodlo zavřít obchod s luxusními mobily, vyjednal si Hájek licenci na jejich distribuci pro jedenáct zemí. Byl to on, kdo Vertu před lety do Pařížské přivedl a chce se starat o zákazníky, kteří dnes tyto mobily v Česku mají.

„LBM bude nadále rozvíjet svou dlouhodobou strategii, zaměřenou na oblast luxusní módy a hodinek. Segmenty šperků a spodního prádla jsou specifické a do naší koncepce nezapadají,“ vysvětlila Řezníčková.

K jistotám v LBM patří švýcarské hodinky Audemars Piguet či hodinky Zenith, které si oblíbili Číňané. U módy se osvědčila Botega Veneta, boduje u asijské klientely, Salvatore Ferragamo a Ermenegildo Zegna.

Pařížská ulice je dnes tuzemskou základnou luxusu všeho druhu, podle Martina Hoška z projektu parizskaulice.cz se ale v budoucnu bude více soustředit na módu. „Nastane čas, kdy se šperkařské domy a hodinářské manufaktury z Pařížské ulice budou stahovat do okolních lokalit - ideální by byla Maiselova ulice - malebné malé prostory by mohly být ideální,“ míní.

Autoři: , ,



Nejčtenější

Škoda je Popelkou Volkswagenu. O superb přijdeme, říká šéf odborářů

Škoda Superb Black Crystal

Podle odborového předáka největší tuzemské automobilky je to už jasné. Škodovka přijde o superb, vlajková loď firmy s...

Rakousko má další úsek dálnice z Vídně do Brna hotový. Česko pořád nic

Slavnostní otevření pětikilometrového úsek D3 mezi Veselím nad Lužnicí a...

Řidiči, kteří se chystají na vánoční trhy do Vídně a pojedou přes Mikulov, potkají po cestě nové orientační cedule....



Zlatá neděle bude se staženými výlohami. Obchody teď posilují výprodeje

Vlna povánočních slev 28.prosince v Plzni

Blíží se Černý pátek a s ním největší výprodejová akce roku. Z marketingového a obchodního hlediska je pro prodejce...

Zaměstnanci Amazonu udávají nadřízené. Nejaktivnější mohou vyhrát dron

(Ilustrační snímek)

Vedení francouzské divize Amazonu vymyslelo kontroverzní soutěžní hru. Zaměstnanci skladu amerického internetového...

Musk tratí na autech každou minutu 8 tisíc dolarů. Může mu to zlomit vaz

Elon Musk, šéf automobilky Tesla, představuje nový elektrický roadster

Výroba klíčového vozu společnosti Tesla s názvem Model 3 nabrala tři měsíce zpoždění. Firmu drží nad vodou investoři,...



Další z rubriky

Pro rohlíky kilometry daleko. Prodejnám na venkově hrozí zavření

(Ilustrační snímek)

Stovkám ztrátových prodejen sítě COOP hrozí uzavření. Skupina COOP, která provozuje převážně v menších obcích 2 700...

Blíží se aukce unikátních láhví Pilsner Urquell. Tipněte si výsledek a vyhrajte

Prezentace nové umělecké kolekce aukčních láhví Pilsner Urquell 2017. Dražba...

Druhou prosincovou středu proběhne na iDNES.cz charitativní dražba deseti designových láhví Pilsner Urquell. Získané...

Penny Market vychází vstříc zaměstnancům. Na Štědrý den vůbec neotevře

(Ilustrační snímek)

Přestože zákon umožňuje obchodním řetězcům prodej na Štědrý den až do poledne, Penny Market letos všech svých 370...



Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.