Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Philip Morris zahájil hon na falešné kuřivo

  13:07aktualizováno  13:07
Před soudy věčně popotahovaný tabákový koncern Philip Morris se po delší době dostal do pozice žalobce. Přední výrobce cigaret, který v minulých týdnech vyhrál několik soudů s nemocnými kuřáky, zahájil boj proti prodeji padělaného kuřiva. Na jeho distributory vystřelil dávku patnácti žalob.

Americká divize koncernu Philip Morris USA obvinila 325 obchodníků v sedmi státech unie z toho, že prodávají padělané cigarety pod jejími ochrannými známkami.

Nevyhýbají se ani nelegálnímu používání světově asi nejznámější značky Marlboro, což podle jejího vlastníka způsobuje nejen finanční újmu z ušlých příjmů, ale také morální škody na dobrém jménu v prakticky nevyčíslitelné výši.

"Mnoho výrobců a prodejců parazituje na našem jméně. Týká se to malých prodejen i velkých řetězců," postěžovala si mluvčí firmy Jamie Droginová.

Konkrétní jména nesdělila, pouze naznačila, že by někteří mohli být majetkově propojeni.

"Chceme vyslat jasný signál, že takové praktiky jsou nelegální a my tvrdě proti nim zakročíme. Zasadíme se o to, aby se takové výrobky neprodávaly spotřebitelům," prohlásil zástupce firmy Jack Holleran. 

Firma dříve několik prodejců zažalovala a vyhrála, a tak museli zastavit prodej padělaných cigaret a prozradit svého dodavatele.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.