Pivním táckem roku se stal Zelený šmejd

  9:30aktualizováno  9:30
Kdo si v hospodě postaví orosenou sklenici na pivní tácek, na kterém je vyobrazen zelený šmejd, může si dovolit trochu sváteční náladu. Tento propagační předmět Plzeňského Prazdroje totiž vyhrál soutěž o Pivní tácek roku. Uspěl mezi více než stovkou dalších tácků.

Druhé místo obsadil pivovar Rambousek a na třetí příčce se usadil pivní tácek pivovaru Chodovar. Soutěž uspořádal server, jehož provozovatelé i návštěvníci se zabývají sbíráním pivních tácků. - více zde

Na lícové straně vítězného tácku je "zelený pivní šmejd". Postavička znázorňuje škodlivé bakterie a kvasinky, které se mohou dostat do piva z nečištěných pivních trubek. Rubová strana tácku upozorňuje na nutnost trubky čistit.

"Porota ocenila vysokou informační hodnotu tácku," prohlásil na adresu výherce Michal Palan ze sběratelského serveru. Palan míní, že pivní tácky mohou být nejen podložkou pod sklenici či dekoračním předmětem, ale mohou plnit také důležitou komunikační roli mezi výrobcem a zákazníkem.

Právě vítězný tácek je typickou ukázkou snahy pivovarníků oslovit své zákazníky. Kampaně mohou mít soutěžní nebo osvětový charakter. Soutěžní akce mají za sebou snad všechny větší pivovary. Výraznou informační akci volil v poslední době jako propagační kampaň například Budvar.

PIVO, DESTILÁTY,
VÍNO, KOKTEJLY
na napoje.idnes.cz

Akce nazvaná Sejmi svého šmejda má ukázat, jak se hospodští podepisují na kvalitě servírovaného piva.

 "Jen na hostinských záleží, zda každý týden provádějí sanitaci a nabízejí tak hostům pivo ve stejné kvalitě, v jaké opouští pivovar," uvedl Bořivoj Bartoněk, manažer operativního marketingu Plzeňského Prazdroje. - více zde

Originální podtácek pochází z dílny agentury Cvetler&Pořízek, která je autorem i plzeňské kampaně pojmenované Čistá trubka.

Pivní tácek Zelený šmejd

Autor:


Nejčtenější

Výplach na americké burze se přelévá do celého světa, do Česka také

Ilustrační snímek

Akcie ve Spojených státech zaznamenaly ve středu nejprudší denní propad za několik měsíců. Pokles cen zasáhl hlavně...

Banku s „hodným bankéřem“ spolkne Moneta. Přejmenuje se na Air Bank

Air Bank už dlouho láká nové klienty úspěšnou televizní kampaní se zlým a...

Obchod za dvacet miliard výrazně změní rozložení sil v českém bankovnictví. Po spojení Monety, Air Bank a části Home...



Zmetek, označil Ťok lokomotivy, které České dráhy koupily dvakrát dráž

Ilustrační snímek

Optikou ministra dopravy Dana Ťoka jsou lokomotivy Emil Zátopek zmetkem, který je nutné vrátit výrobci. Za...

Všichni chtěli spot ve stylu Air Bank, říká autor. Nově opisuje E.ON

Reklama na služby E.ON.

Jedni říkají, že jde o „vykrádačku“, jiní to tak nevidí. Spotů, které se inspirovaly populárními krátkými reklamami Air...

Šátek za tisíc dolarů vypadá jako ženské přirození, značka Fendi sklidila výsměch

Růžovou šálu Touch of Fur vyrábí italská módní značka Fendi

Italská značka luxusního oblečení Fendi pobavila svým kožešinovým šátkem mnohé uživatele sociálních sítí. Zejména jeho...

Další z rubriky

Láhev za půl milionu dolarů. Aukční síň vydražila nejdražší vína

Romanée Conti 1945, Côte de Nuits, Grand Cru (588 tisíc amerických dolarů)

Dvě láhve červeného vína z francouzského vinařství Romanée-Conti zlomily dosavadní aukční rekordy, ale i odhady znalců....

V Praze začalo Čínské investiční fórum. Mezi stovkami hostů je i šéf CITIC

Delegace čínského státního konglomerátu CITIC, který převzal investice skupiny...

Na Pražském začala další velká událost, která má propojit český a čínský byznys. Dvoudenní investiční fórum hostí přes...

Mladí chtějí žít na dluh a mít hned to, na co rodiče šetřili, říká bankéř

Šéf Sberbank Edin Karabeg

Mileniálové si půjčují a jsou častěji ochotni jít do rizika než jejich rodiče, myslí si šéf české pobočky Sberbank Edin...



Najdete na iDNES.cz