Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pivním táckem roku se stal Zelený šmejd

  9:30aktualizováno  9:30
Kdo si v hospodě postaví orosenou sklenici na pivní tácek, na kterém je vyobrazen zelený šmejd, může si dovolit trochu sváteční náladu. Tento propagační předmět Plzeňského Prazdroje totiž vyhrál soutěž o Pivní tácek roku. Uspěl mezi více než stovkou dalších tácků.

Druhé místo obsadil pivovar Rambousek a na třetí příčce se usadil pivní tácek pivovaru Chodovar. Soutěž uspořádal server, jehož provozovatelé i návštěvníci se zabývají sbíráním pivních tácků. - více zde

Na lícové straně vítězného tácku je "zelený pivní šmejd". Postavička znázorňuje škodlivé bakterie a kvasinky, které se mohou dostat do piva z nečištěných pivních trubek. Rubová strana tácku upozorňuje na nutnost trubky čistit.

"Porota ocenila vysokou informační hodnotu tácku," prohlásil na adresu výherce Michal Palan ze sběratelského serveru. Palan míní, že pivní tácky mohou být nejen podložkou pod sklenici či dekoračním předmětem, ale mohou plnit také důležitou komunikační roli mezi výrobcem a zákazníkem.

Právě vítězný tácek je typickou ukázkou snahy pivovarníků oslovit své zákazníky. Kampaně mohou mít soutěžní nebo osvětový charakter. Soutěžní akce mají za sebou snad všechny větší pivovary. Výraznou informační akci volil v poslední době jako propagační kampaň například Budvar.

PIVO, DESTILÁTY,
VÍNO, KOKTEJLY
na napoje.idnes.cz

Akce nazvaná Sejmi svého šmejda má ukázat, jak se hospodští podepisují na kvalitě servírovaného piva.

 "Jen na hostinských záleží, zda každý týden provádějí sanitaci a nabízejí tak hostům pivo ve stejné kvalitě, v jaké opouští pivovar," uvedl Bořivoj Bartoněk, manažer operativního marketingu Plzeňského Prazdroje. - více zde

Originální podtácek pochází z dílny agentury Cvetler&Pořízek, která je autorem i plzeňské kampaně pojmenované Čistá trubka.

Pivní tácek Zelený šmejd

Autor:


Nejčtenější

Řetězce zveřejnily, kolik platí pokladním, a stejně o ně mají nouzi

pokladní, ilustrační snímek

Výše průměrné mzdy, kterou platí řetězce prodavačům a pokladním, byla donedávna tabu. Předloni ji začal zveřejňovat...

Jak jedí chudé rodiny? Před výplatou o chlebu, po ní pizza a ovoce

Krajíce natřete hořčicí a domácí majonézou, navrch rozdrobte čedar.

Na jídlo a potřeby pro chudé může Česko čerpat 700 milionů korun z Fondu evropské pomoci nejchudším osobám. Většina...



„Levná“ pracovní síla není levná. Rumuni v Česku vydělávají víc než Češi

Ilustrační snímek

Občané Rumunska, kteří pracují v České republice, mají vyšší průměrnou mzdu než zaměstnanci s českým občanstvím. V...

Japonská společnost se omluvila za zaměstnance, protahoval si pauzu na oběd

Fast food, Japonsko

Japonská městská vodárenská společnost se na tiskové konferenci pro média omluvila za to, že jeden z jejích zaměstnanců...

Návrh rozpočtu EU je pro Česko naprosto nepřijatelný, tvrdí Babiš

Premiér Andrej Babiš (4.6.2018)

Návrh rozpočtu Evropské unie na příští programovací období je pro českou vládu podle premiéra Andreje Babiše (ANO)...

Další z rubriky

Sladkou dřinu včelařů na farmě roku nenaruší ani desítky žihadel

Práce v kombinéze je v tomhle počasí dost náročná. Ale věřte tomu, že si oblek...

Když začal Petr Cihlář včelařit, schytal zezadu do hlavy žihadlo a dva dny neviděl na obě oči. To ho však neodradilo....

V dozorčí radě společnosti ČEZ končí její předseda Václav Pačes

Diskuse - Václav Pačes

V dozorčí radě energetické společnosti ČEZ končí její předseda a někdejší předseda Akademie věd Václav Pačes. Řekl to...

Z chudého chlapce se znetvořeným obličejem se stal podnikatel roku z Peru

Peruánec Teodoro Ortiz se ve světě proslavil díky superpotravinám.

Nejdřív se učil prodávat čokoládu na trzích, postupně se Peruánec Teodoro Ortiz propracoval k takzvaným...

Najdete na iDNES.cz