Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Pivním táckem roku se stal Zelený šmejd

  9:30aktualizováno  9:30
Kdo si v hospodě postaví orosenou sklenici na pivní tácek, na kterém je vyobrazen zelený šmejd, může si dovolit trochu sváteční náladu. Tento propagační předmět Plzeňského Prazdroje totiž vyhrál soutěž o Pivní tácek roku. Uspěl mezi více než stovkou dalších tácků.

Druhé místo obsadil pivovar Rambousek a na třetí příčce se usadil pivní tácek pivovaru Chodovar. Soutěž uspořádal server, jehož provozovatelé i návštěvníci se zabývají sbíráním pivních tácků. - více zde

Na lícové straně vítězného tácku je "zelený pivní šmejd". Postavička znázorňuje škodlivé bakterie a kvasinky, které se mohou dostat do piva z nečištěných pivních trubek. Rubová strana tácku upozorňuje na nutnost trubky čistit.

"Porota ocenila vysokou informační hodnotu tácku," prohlásil na adresu výherce Michal Palan ze sběratelského serveru. Palan míní, že pivní tácky mohou být nejen podložkou pod sklenici či dekoračním předmětem, ale mohou plnit také důležitou komunikační roli mezi výrobcem a zákazníkem.

Právě vítězný tácek je typickou ukázkou snahy pivovarníků oslovit své zákazníky. Kampaně mohou mít soutěžní nebo osvětový charakter. Soutěžní akce mají za sebou snad všechny větší pivovary. Výraznou informační akci volil v poslední době jako propagační kampaň například Budvar.

PIVO, DESTILÁTY,
VÍNO, KOKTEJLY
na napoje.idnes.cz

Akce nazvaná Sejmi svého šmejda má ukázat, jak se hospodští podepisují na kvalitě servírovaného piva.

 "Jen na hostinských záleží, zda každý týden provádějí sanitaci a nabízejí tak hostům pivo ve stejné kvalitě, v jaké opouští pivovar," uvedl Bořivoj Bartoněk, manažer operativního marketingu Plzeňského Prazdroje. - více zde

Originální podtácek pochází z dílny agentury Cvetler&Pořízek, která je autorem i plzeňské kampaně pojmenované Čistá trubka.

Pivní tácek Zelený šmejd

Autor:



Nejčtenější

Diesely nikdo nechce. V britských automobilkách hrozí masivní propouštění

(Ilustrační snímek)

Pracovníci automobilového průmyslu ve Velké Británii mají důvod k obavám. Snaha o ukončení provozu dieselových vozidel...

Brity pobouřila cibule v plastu z Lidlu. Mayová vyhlásila odpadu válku

Lidl začal prodávat loupané cibule v plastu. Zákazníci krok kritizují.

Britové na sociálních sítích kritizují diskontní řetězec Lidl za to, že začal prodávat loupanou cibuli v plastových...



PŘEHLEDNĚ: Bankovní účty pod kontrolou. Startuje revoluce v bankovnictví

internetové bankovnictví, platba, internet, účet, banka, počítač, peníze

Bankovní trh se o víkendu výrazně promění. V sobotu totiž začíná platit nový zákon o platebním styku, který finančním...

Spodničkáři Jejího Veličenstva přišli o licenci. Kvůli pikanteriím v knize

Britská královna Alžběta II. na garden party v zahradách Buckinghamského paláce...

Společnost Rigby & Peller měla výsadní postavení – dodávala luxusní spodní prádlo přímo do Buckinghamského paláce. S...

Rasistická kampaň H&M má dohru. Řetězec zavírá obchody v Jižní Africe

Rasistická reklama společnosti H&M.

Reklama švédské oděvní společnosti H&M s černošským chlapcem v mikině „nejhustší opice v džungli“ vyvolala v Jižní...

Další z rubriky

Lidl hledá další místa pro své prodejny, objeví se i v centrech měst

(Ilustrační snímek)

Německý diskontní řetězec Lidl loni soustředil síly hlavně na modernizaci prodejen. Letos navíc pro ně hledá nové...

Jarní mrazy poškodily jablka za půl miliardy. Ovocnáři čekají na kompenzace

(Ilustrační snímek)

Loňská sklizeň ovoce v sadech českých ovocnářů klesla meziročně o jednadvacet procent a byla druhou nejnižší sklizní od...

Česká pošta přidá zaměstnancům. Mzdy navýší o 7,1 procenta, rozdá odměny

(Ilustrační snímek)

Česká pošta navýší od dubna zaměstnancům tarifní mzdy o 7,1 procenta. Dohodla se na tom s většinou odborových...

Najdete na iDNES.cz