Potetuj se a máš sto let pizzu zdarma, lákala restaurace. Zájemců bylo moc

  18:40aktualizováno  18:40
Pizzu zdarma po následujících sto let nabízela ruská restaurace Domino's tomu, kdo si na tělo nechá vytetovat jejich logo. Marketingová akce, která započala na konci srpna a měla trvat po dobu dvou měsíců, však skončila předčasně po pěti dnech. Zájemců o kérku totiž bylo příliš mnoho.
(ilustrační snímek)

(ilustrační snímek) | foto: wikipedia.org

Síť restaurací Domino´s koncem srpna na ruské sociální síti Vkontakte odstartovala marketingovou kampaň, v rámci které umožnila sto let bezplatné konzumace pizzy těm dobrovolníkům, jež si na své tělo nechají vytetovat logo restaurace. Maximální počet neplacených pizz však nesmí přesáhnout sto kusů za rok.

Aby měli zákazníci na slevu nárok, museli nově pořízené tetování vyfotit a sdílet na sociálních sítích. Kampaň, která měla trvat do konce října, však skončila už po pěti dnech. Podle týdeníku The Moscow Times byl zájem o akci příliš velký.

„Urgentní zpráva pro všechny, kdo právě sedí v tetovacím křesle: Zahrneme vás do akce jen v případě, že pošlete fotku nejpozději do dnešního poledne,“ oznámila společnost po pěti dnech na sociální síti Vkontakte. „Těm, kteří tetování naplánovali na později, doporučujeme, aby proces odvolali.“ dodala pizzerie s tím, že je schopná akceptovat jen dalších 350 lidí s vytetovaným logem.

Marketing nového tisíciletí

Reklama vytetovaná na těle už příliš lidí nezaskočí, objevuje se totiž od začátku nového tisíciletí. První osobou, která se nechala potetovat za účelem reklamy byl dvaadvacetiletý Jim Nelson, který v roce 2003 prodal prostor na svých zádech webhostingovému serveru za 7 tisíc dolarů (asi 154 tisíc korun). O dva roky později jej následovala třicetiletá Američanka a za deset tisíc dolarů (přibližně 221 tisíc korun) si na čelo nechala vytetovat reklamu kasina.

V Česku si v roce 2011 reklamou na kůži vydělal dvaatřicetiletý muž z Moravskoslezského kraje, který si na čelo nechal vytetovat jméno gastronomického webu (psali jsme zde). Za inkoustový nápis inkasoval 200 tisíc korun.

Zatímco někteří jedinci si tímto způsobem jen přivydělávají, Brazilec Edson Aparecido Borim prodávání reklamního prostoru na své kůži pojal jako životní byznys. Podle serveru BBC si na těle nechal zvěčnit nejméně 49 různých sloganů a log. Za jedno pak inkasuje v přepočtu mezi 430 až 3 500 korunami, vždy záleží na velikosti a umístění tetování. A když firma neplatí, její logo nechá přeškrtnout.

Autor:

Nejčtenější

V Praze otevírá nevěstinec se silikonovými pannami, inspiruje se cizinou

Realistická silikonová panna Rebeca podniku Naughty Harbor.

Nezávazný sex, který není nevěra. To svým zákazníkům slibuje podnik Naughty Harbor, který ve středu otevřel v Praze....

TEST DNES: V jedné lahvi ochucené vody vypijeme až osmnáct kostek cukru

Ilustrační snímek

Regály v supermarketech se prohýbají pod řadami ochucených vod v PET lahvích. Lidé je kupují ve velkém – lahev denně...

Dráhy nevědí, co s historickými vlaky. Prodělávají jim 40 milionů ročně

Lokomotiva řady 750.356 přezdívaná Brejlovec je jednou z těch, kterou chtějí...

Na ministerstvech dopravy a kultury vzniká plán na záchranu parních lokomotiv a dalších historických vozidel, o které...

Zaměstnanci Ryanair tvrdí, že museli spát na zemi. Podle firmy to jen hráli

Ryanair

Irská nízkonákladová letecká společnost Ryanair dala výpověď šesti zaměstnancům, kteří minulý měsíc zveřejnili...

Další státní podnik si ukrást nenecháme, varovali komunisté vládu

Předseda KSČM Vojtěch Filip na jednání prvního zasedání širšího vedení...

Za hazard s majetkem všech občanů označili v pátek komunisté úvahy o možné privatizace části podílu státu ve...

Další z rubriky

Diamant za miliardu korun rozsvítí aukční síň v Ženevě

V aukční síni Christie's ve švýcarské Ženevě se bude dražit téměř...

Obdivovatelé drahých kamenů mohou dnes večer v Ženevě realizovat další ze svých diamantových snů. Skvost jménem Pink...

Britský supermarket musí stáhnout vánoční reklamu, byla moc politická

Iceland Banned Xmas Advert 2018

Síť britských diskontů Iceland musela stáhnout svou vánoční reklamu, kterou vytvořila ve spolupráci s Greenpeace....

Technologičtí giganti míří do New Yorku, plánují vytvořit desítky tisíc míst

Sídlo společnosti Google

Společnosti Google a Amazon plánují v New Yorku vytvořit korporátní prostory pro desetitisíce zaměstnanců. Nejznámější...

Najdete na iDNES.cz