náhledy
V této laboratoři inovačního centra P&G testují prací prostředky roboti.
Autor: P&G
V této laboratoři inovačního centra P&G testují prací prostředky roboti.
Autor: P&G
V inovačním centru P&G se zkoumá i dojem, který dělají výrobky firmy na regálu v obchodě a jak si v tomto ohledu stojí v porovnání s konkurencí.
Autor: P&G
V inovačním centru P&G v Bruselu se nachází i simulovaný obývací pokoj, který slouží k pozorování návyků lidí při činnostech jako luxování nebo vytírání prachu.
Autor: P&G
V této laboratoři inovačního centra P&G testují prací prostředky roboti.
Autor: P&G
V této laboratoři inovačního centra P&G testují prací prostředky roboti.
Autor: P&G
V této laboratoři inovačního centra P&G testují prací prostředky roboti.
Autor: P&G
Marc Vandewalle se v laboratoři inovačního centra P&G v Bruselu zabývá analýzou a vývojem v oblasti vůní.
Autor: P&G
Laboratoř inovačního centra P&G v Bruselu, ve které vzniká aroma výrobků společnosti.
Autor: P&G
Laboratoř inovačního centra P&G v Bruselu, ve které vzniká aroma výrobků společnosti.
Autor: P&G
Laboratoř inovačního centra P&G v Bruselu, ve které vzniká aroma výrobků společnosti.
Autor: P&G
Jedním z nejdůležitějších vlastností pracího prostředku je jeho vůně. Tato místnost inovačního centra P&G je vybavena speciálním osvětlením, aby se lidé při testování produktu nenechali ovlivnit jeho barvou.
Autor: P&G
Lidé, kteří testují v kuchyni inovačního centra P&G různé výrobky, jsou pod dohledem kamer.
Autor: P&G
Společnost P&G vyvíjí v Bruselu i univerzální prášky na praní, které by bylo možné použít kdekoliv. Vzhledem k tomu, že v různých zemích světa se pere značně odlišným způsobem, jde o poněkud obtížný úkol.
Autor: P&G
Kuchyně inovačního centra P&G v Bruselu slouží jako inspirace pro vývoj prostředků na ruční mytí nádobí. Experti zde pozorují postupy, které lidé při této činnosti využívají.
Autor: P&G
Nedílnou součástí praní prádla je i jeho sušení, proto i tato činnost je v inovačním centru P&G pod pečlivým dohledem vědců.
Autor: P&G
Laboratoř inovačního centra P&G se speciálním osvětlením, které znemožňuje rozlišování výrobků podle barvy.
Autor: P&G
Ilustrační snímek
Autor: Reuters