Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Podívejte se, jak zpívali lidé mezi regály v supermarketu

  9:15aktualizováno  9:15
Zákazníky, kteří zhruba před týdnem nakupovali v prodejně Albert na pražském Chodově, čekalo neobvyklé představení. Mezi regály se zeleninou se z ničeho nic objevilo šest lidí, kteří začali zpívat a vychvalovat čerstvost ovoce a zeleniny. Šlo o netradiční formu reklamy, která v České republice zatím není moc známá.

Nic netušící zákazníky Albertu vytrhl z nakupování mladík v červené bundě, který začal zpívat. K němu se postupně přidali další zpěváci. Zákazníci reagovali různě, někteří se smáli, jiní dělali jakoby nic.

Tato kampaň je ve světě známá pod názvem flash mob. "Akci secvičili studenti a pedagogové pražské konzervatoře. Performance se opakovala každou hodinu a účinkující si obvykle vysloužili velký potlesk přítomných zákazníků," uvedla šéfka marketingu obchodního řetězce Albert Zlata Ulrichová. Video z celé akce se objevilo v pondělí na serveru YouTube.

Podle kreativního ředitele reklamní agentury Konektor Martina Charváta je takový způsob reklamy známý především ze zahraničí. "Je to určité zpestření, které přináší něco nového a zajímavého. Důležitější než samotná akce je potom to, jaký rozruch mezi lidmi způsobí," řekl Charvát.

Podobnou reklamu už natočil například T-Mobile, který před dvěma lety roztančil londýnské nádraží desítkami nastrčených komparzistů (více čtěte zde).

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Ředitel Hamé Martin Štrupl
Stát nemá co mluvit do marží a dvojí kvality, říká šéf Hamé

Výši přirážek a problém dvojí kvality má vyřešit trh a ne vláda, říká v rozhovoru pro iDNES.cz ředitel potravinářské firmy Hamé Martin Štrupl. Hlavním...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.