Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Podívejte se na nejvtipnější reklamy soutěže Louskáček 2008

  12:48aktualizováno  12:48
V Obecním domě se včera rozdávaly ceny za nejkreativnější české reklamy Louskáček 2008. Podívejte se, čím si vítězové v celkem deseti kategoriích získali přízeň poroty. Hlavní cenu získala reklama "Zloději" pro pojišťovnu Direct.

Orbit po jakémkoli jídle. (Louskáček 2008) - Orbit, reklama | foto: MARK BBDO a.s.

Soutěž Louskáček hodnotí nejlepší a nejkreativnější českou reklamu. Tu letos kromě Čechů vybírali i porotci přizvaní ze zahraničí.

Cenu za nejlepší kampaň získala agentura MARK BBDO, a. s., za kampaň Orbit po jakémkoli jídle, která ukazuje například prázdné billboardy s krajinou v pozadí.

Dílčí cenu si odnesli například autoři reklamy "Muzeum komunismu", společnost YR Praha, v kategorii Tisk a "Ztraceno v překladu" od Leagas Delaney v rozhlase.

Kromě hlavní ceny se oceňují vítězové všech deseti oblastí: tisk, outdoor (pouliční reklama), TV, radio, přímý marketing, web, on-line (např. on-line kampaně, virální reklama atd.), media, design v komerční komunikaci (ilustrace, fotografie...), campaign (zahrnutí nejméně dvou druhů médií).

   Vítězové kategorií v soutěži Louskáček 2008
 
Cena

Název práce
 
Přihlašovatel
 1. PRINT
 Zlato  Muzeum komunismu  YR Praha
 Stříbro  Spaghetti  EuroRSCG, a. s.
 Stříbro  Sova  Leagas Delaney Praha
 2. OUTDOOR
 Stříbro  Štíty domů  KASPEN, a. s.
 Bronz  Štíhlá  Leo Burnett Advertising
 Brnoz  Houby  MARK BBDO, a. s.
 3. TV/CINEMA
 Stříbro  Zloději  MARK BBDO, a. s.
 Bronz  Kofola bez cukru  KASPEN, a. s.
 4. RADIO
 Zlato  Ztraceno v překladu  Leagas Delaney Praha
 Stříbro  Sex  Revolta, s. r. o.
 5. DIRECT MARKETING
 Bronz  Velikonoční vajíčko   MARK BBDO, a. s.
 6. WEBSITES/MICROSITES
 Bronz  Sedm statečných  ČVUT v Praze
 7. ON-LINE, INTERACTIVE AND OTHER DIGITAL
 Zlato  Zloději  MARK BBDO, a. s.
 8. MEDIA
 Zlato  Váha  EuroRSCG, a. s.
 Bronz  Cenovky  Leo Burnett Advertising
 9. DESIGN V KOMERČNÍ KOMUNIKACI
 Zlato  ETA Irons  KASPEN, a. s.
 Stříbro  Korporátní identita pro Konektor  Touch Branding
 10. CAMPAIGN
 Zlato  Orbit po jakémkoli jídle  MARK BBDO, a. s.
 Stříbro  Zloději  MARK BBDO, a. s.

Akci každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Vítězné práce tak automaticky postupují do významné evropské soutěže Art Directors Club of Europe Awards, která se koná v Barceloně.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Majitel skupiny KKCG Karel Komárek
Ropný magnát Komárek rozšiřuje IT stopu KKCG. Koupil 70 procent AutoContu

Skupina KKCG podnikatele Karla Komárka koupila 70procentní podíl v předním českém dodavateli informačních technologií AutoCont. Firma o tom informovala ve...  celý článek

Logo Účtenkovky tvoří barevná písmena na bílém podkladu
Účtenkovka zlobí. Skenování moc nefunguje a hráčům se do přepisování nechce

Už je to více než dva týdny, co se rozjela účtenková loterie. Cestu k hlavní ceně milion korun, autu či dalším peněžním výhrám však lidem ztěžují problémy s...  celý článek

Na trh vstupuje další stravenka, digitální Benefitka.
E-stravenka Benefitka chce rozbít trh s poukazy. Restaurace nic nestojí

Na trh zaměstnaneckých benefitů ve středu vstoupil nový hráč. Nadnárodní společnost Neeco nabídla elektronickou stravenku, v podobě platební karty. S tou lze...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.