Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Podnikatel Dědek startuje vlastní bezpečnostní centrum

  12:02aktualizováno  12:02
Dalibor Dědek, šéf a majitel jablonecké společnosti Jablotron, která vyrábí především alarmy, ode dneška začal používat novou značku Jablotron Bezpečnostní centrum. Zahrnul pod ni bezpečnostní agenturu SV-Agency, kterou koupil v loňském roce, a provozovatele pultů centralizované ochrany Jablosec, který dříve nesl název ADT Security Center.

Majitel holdingu Jablotron Dalibor Dědek | foto: MF DNES

Nositelem značky Jablotron Bezpečnostní centrum je společnost Jablotron Security, v níž majoritu vlastní Jablotron. Do loga Jablotronu pro bezpečnostní služby přibyl modrý trojúhelník, jinak firma používá žluté barvy.

Dědek tak pokračuje v budování ojedinělého podnikatelského konceptu, v němž shrnuje vše od bezpečnosti: od výroby čidel a alarmů až po vlastní výjezdové vozy napojené na pulty centrální ochrany. Jak dříve uvedl v rozhovoru pro MF DNES, rád by vylepšil pověst bezpečnostních agentur, která byla dříve pošramocena různými skandály.

"Propojení výroby moderních alarmů se službami bezpečnostního centra vytváří ucelený kruh bezpečí, který chceme našim zákazníkům nabídnout," uvedl šéf Jablotronu Dalibor Dědek. Koncept by rád rozšířil také za hranice, velkou příležitost vidí například v Moskvě a jejím okolí, kam se snaží dodávat zatím pulty centralizované ochrany.

Jablotron Security má aktuálně 183 zaměstnanců a v tuto chvíli střeží přes 16 000 objektů, z nichž se přibližně tři čtvrtiny nacházejí v Praze a blízkém okolí. Loni firmy SV-Agency a Jablosec dohromady utržily 204 milionů korun. Sám Jablotron má zhruba tři tisíce autorizovaných montérů alarmů, s nimiž v Česku spolupracuje.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Montážní linka v mladoboleslavské Škodě Auto. Ilustrační snímek
Žádné změny ve Škodě Auto nechystáme, vzkazuje Volkswagen do Čech

Německý automobilový koncern Volkswagen v tuto chvíli žádné změny u své české značky Škoda Auto nechystá, uvedl mluvčí německého koncernu. Reagoval tak na...  celý článek

Závod Škoda Auto v Kvasinách začal s výrobou modernizovaného modelu Yeti...
Volkswagen se bojí Škody. Chce část výroby přesunout z Česka do Německa

Vedení a odbory německé automobilky Volkswagen chtějí, aby se část výroby divize Škoda přesunula do Německa a aby divize platila více peněz za sdílené...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.