Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vznikl hračkářský gigant, po Sparkys koupí podnikatel Homolka i Bambuli

  9:09aktualizováno  9:09
Podnikatel Petr Homolka posiluje na trhu s hračkami. Po nedávném ovládnutí tuzemské části hračkářské sítě Sparkys koupí i prodejny hraček Bambule. Skupina, do které patří také e-shop 4kids.cz, bude s tržbami okolo 1,5 miliardy korun nejsilnější na českém hračkářském trhu.

logo Bambule

Hračkářství Bambule kupuje přes firmu Wormelen Group, informoval deník E15.

Cena, za kterou Homolka provozovatele hračkářství Bambule firmu Alltoys koupí, nebyla zveřejněna. Dosavadní majitel společnosti Jaroslav Novozámský bude s vedením firmy ještě dva roky pomáhat.

„Trh sám si vyžádal vytvoření silného hráče, který by byl rovnocenným partnerem jak provozovatelům obchodních center, tak velkým hračkářským ‚značkám‘ a mohl prosadit vyvážené obchodní vztahy, neboť současné podmínky, jaké byly schopny získat menší české společnosti, většinou jednostranně zvýhodňovaly nadnárodní řetězce,“ řekl deníku Novozámský.

Nový majitel prodejců hraček Petr Homolka se dosud věnoval hlavně jinému byznysu. Vlastní mimo jiné polovinu společnosti CRC Consulting, která se zaměřuje například na zajišťování víz mezi Evropskou unií a Ruskem.

V Česku patří mezi velké prodejce hraček vedle Sparkys a Bambule také například Dráčik, HM Studio a Pompo. Obrat tuzemského trhu s hračkami je zhruba pět miliard korun ročně.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Mobilní internet - ilustrační foto
Twisto míří s odloženými platbami do Polska. Dostalo injekci 5 milionů eur

Digitální platební služba Twisto získala od holandské ING Group a rakouské pojišťovny UNIQA investici ve výši pěti milionů eur. Ta poslouží na rozvoj služeb v...  celý článek

Penny Market Lehovec. Řetězec zmodernizuje stovky svých obchodů.
Zákaz prodeje o svátcích porušilo 28. září jen několik obchodů

Zákaz prodeje o svátcích porušily ve čtvrtek 28. září tři ze 115 obchodů zkontrolovaných Českou obchodní inspekcí (ČOI). I při předchozích prověrkách většina...  celý článek

Distribuční centrum pro e-shop Lidlu v Plzni.
E-shop Lidlu navštívilo 700 tisíc lidí, nejvíce kupovali oblečení a nářadí

E-shop Lidlu navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí. Kolik lidí koupilo zboží, ale firma neuvedla. Největší poptávka je po oblečení. Po Lidlu a Tesku...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.